Afgesloten door fout van tele 2

  • 18 december 2018
  • 5 reacties
  • 140 x bekeken

Hallo
Waneer woord ik weer aangesloten door julie fout ben ik namelijk afgesloten omdat er verkeerde klantnummer was want alles is gewoon netjes betaald maar heb sinds zondag geen internet en tv hoelang gaat dit nog duren ?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Heb je al gebeld? Hier zijn vooral medeklanten. Een beller is sneller.
Ja bewind het contacht gehad met tele 2 vandaar dat ik ook weet dat et nu door foutje van tele twee is ..
Reputatie 7
Badge +4
Nou, als je bewindvoerder een verkeerd klantnummer bij de betaling zet gaat daar iets niet goed. Bewindvoerder wijst natuurlijk wel erg graag naar een ander :)
In de basis werkt Tele2 alleen met automatische incasso, dan betaal je altijd goed en op tijd. Als de betaling alsnog aan het juiste account is gekoppeld wordt je weer aangesloten. Hoe lang dat duurt is lastig te voorspellen.
Deze keer licht fout niet bij bewind want alle betalingen zijn gewoon gedaan iedere maand tele twee had verkeerde klantnummer dus en hun gaven toe aan bewind dat ze fout klantnummer hadden en dat ze in orden zouden maken maar nog steeds niet gebeurd
Reputatie 6
Badge
Hoi Moedertjee

Welkom op het forum van Tele2,

Ik zie niet dat je bent afgesloten.


Fijne dag,

Arjan