beantwoord

activering van mijntele2 lukt niet

  • 14 May 2020
  • 8 reacties
  • 278 x bekeken

Beste,

sinds het afsluiten van het abonnement in december 2019, kan ik mijn account niet activeren. Ik krijg de activerings mail niet binnen en deze staat ook niet in ongewenst of spam. Heb 3 verschillende e-mailadressen geprobeerd en niets lukt.  Graag uw hulp.

icon

Beste antwoord door Stien0s 14 May 2020, 10:20

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Hoi Rox,

 

Ja contact gehad en probleem verholpen.

Bij het aanmaken van het abonnement is er een typfout in mijn mailadres gezet vandaar dat ik nooit een mail ontving zodra ik op wachtwoord vergeten klikte. 
nu met een anders mailadres werkt het wel.

Bedankt!!

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt alleen het email adres gebruiken dat in de Tele2 systemen aan jouw account is gehangen. Bel even de klantenservice om te checken welke dat is.

Ik probeer mijn account activeren maar lukt niet 

Reputatie 7

Ik probeer mijn account activeren maar lukt niet 

Als je de 502 melding krijgt, dan komt dat vandaag vaker voor en lijkt mogelijk een storing te zijn.

oke, ik denk, dat ik op mandaag moet wachten 

Reputatie 7

Dinsdag, want maandag is Pinksteren.

Reputatie 5

Hey @Stien0s, welkom op onze community! Heb je ondertussen al contact gehad met de klantenservice? Zo niet, dan kan ik jou helpen met het activeren van jouw account. Kan je dan jouw klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Dan duik ik gelijk in het systeem!

Groetjes, 

Rox

Reputatie 5

Hi @Stien0s, bedankt voor de update. Goed om te horen dat de oorzaak is gevonden en dat het meteen is opgelost! 

Groetjes, 

Rox