Skip to main content
beantwoord

activering van mijntele2 lukt niet


Stien0s

Beste,

sinds het afsluiten van het abonnement in december 2019, kan ik mijn account niet activeren. Ik krijg de activerings mail niet binnen en deze staat ook niet in ongewenst of spam. Heb 3 verschillende e-mailadressen geprobeerd en niets lukt.  Graag uw hulp.

Beste antwoord door Stien0s

Hoi Rox,

 

Ja contact gehad en probleem verholpen.

Bij het aanmaken van het abonnement is er een typfout in mijn mailadres gezet vandaar dat ik nooit een mail ontving zodra ik op wachtwoord vergeten klikte. 
nu met een anders mailadres werkt het wel.

Bedankt!!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 14 mei 2020

Je kunt alleen het email adres gebruiken dat in de Tele2 systemen aan jouw account is gehangen. Bel even de klantenservice om te checken welke dat is.


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 14 mei 2020

Hey @Stien0s, welkom op onze community! Heb je ondertussen al contact gehad met de klantenservice? Zo niet, dan kan ik jou helpen met het activeren van jouw account. Kan je dan jouw klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Dan duik ik gelijk in het systeem!

Groetjes, 

Rox


Stien0s
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 14 mei 2020

Hoi Rox,

 

Ja contact gehad en probleem verholpen.

Bij het aanmaken van het abonnement is er een typfout in mijn mailadres gezet vandaar dat ik nooit een mail ontving zodra ik op wachtwoord vergeten klikte. 
nu met een anders mailadres werkt het wel.

Bedankt!!


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 14 mei 2020

Hi @Stien0s, bedankt voor de update. Goed om te horen dat de oorzaak is gevonden en dat het meteen is opgelost! 

Groetjes, 

Rox


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 30 mei 2020

Ik probeer mijn account activeren maar lukt niet 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 30 mei 2020
MuaiadRustoum schreef:

Ik probeer mijn account activeren maar lukt niet 

Als je de 502 melding krijgt, dan komt dat vandaag vaker voor en lijkt mogelijk een storing te zijn.


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 30 mei 2020

oke, ik denk, dat ik op mandaag moet wachten 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 30 mei 2020

Dinsdag, want maandag is Pinksteren.