beantwoord

activering van mijntele2 account lukt niet

  • 28 July 2020
  • 2 reacties
  • 231 x bekeken

Hallo, 

 

Ik probeer al 1 week een account aan te maken voor een nieuw abonnement.

Alleen krijg ik de SMS code niet, en de activatiemail ook niet.

Ongewenste mail / spam en het refreshen van de inbox al aantal keren geprobeerd.

 

Mvg

icon

Beste antwoord door pipodeclown 28 July 2020, 19:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Mogelijk heeft dat te maken met de storing van Mijn Tele2 zoals gemeld in dit topic https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijk-problemen-met-activeren-bundelbooster-en-verbruik-inzien-mijn-tele2-80413

Reputatie 5

Hi @Selin, welkom op onze Community. Tof dat je voor onze Tele2 familie hebt gekozen! Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het met deze storing te maken heeft @pipodeclown. Het betreft namelijk alleen klanten met een Unlimited abonnement. Ik moet echt uitzoeken of het gerelateerd is aan elkaar. Zo niet, dan gaan we het gewoon oplossen voor je @Selin! Ben je toevallig al eerder klant geweest bij ons? Dan kan het zijn dat het e-mailadres wat je nu gebruikt, nog is gekoppeld aan een oud account in ons systeem. Er zijn meerdere scenario’s mogelijk. Maar ik moet in het systeem checken hoe het zit. Ter verificatie heb ik jouw klantnummer nodig, dat begint voor (klanten na 6 mei) met 1.1… Ik wil je vragen of je jouw profiel zo compleet mogelijk wilt invullen, dan kan ik gelijk aan de slag voor je!