beantwoord

Activering MijnTele2

Ik tracht MijnTele2 te activeren om inzage te kunnen krigen in het verbruik van mijn vaste telefoonaansluiting..
Aangezien ik niet over een o6-nummer beschik, heb ik conform de aanwijzingen mijn email-adres ingevuld.
Medegedeeld werd dat een bevestigingsmail toegezonden wordt t.b.v. de activering.
Ik zit al de hele middag te wachten, maar zie niets verschijnen.
Hoe zit dat nou met dat activeren?
M.vr.gr.,
Bokweazle

icon Beste antwoord door Leonie van Tele2 3 februari 2015, 11:58

Hoi Bokweazle,

Je hoeft het MijnTele2 account alleen te activeren wanneer het om een mobiel abonnement gaat. Heb je alleen een vaste telefonie abonnement of nog meer diensten van Tele2? In jouw geval gaat het om thuis diensten dus dan heb je als het goed is bij je welkomstbrief inloggegevens ontvangen, klopt dat? Probeer anders een de optie 'gebruikersnaam vergeten' of 'wachtwoord vergeten' om je gegevens opnieuw op te vragen. Laat je weten of dat lukt?

Groetjes, Leonie

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Bokweazle,

Je hoeft het MijnTele2 account alleen te activeren wanneer het om een mobiel abonnement gaat. Heb je alleen een vaste telefonie abonnement of nog meer diensten van Tele2? In jouw geval gaat het om thuis diensten dus dan heb je als het goed is bij je welkomstbrief inloggegevens ontvangen, klopt dat? Probeer anders een de optie 'gebruikersnaam vergeten' of 'wachtwoord vergeten' om je gegevens opnieuw op te vragen. Laat je weten of dat lukt?

Groetjes, Leonie
Chère Leonie,

Bedankt voor je reactie.

Onderstaand een weergave van de stappen, die ik heb gevolgd om mijn account te activeren.
Zoals je zult zien, is het mij niet gelukt om mijn account te activeren.
Eigenlijk ben ik toch wel benieuwd naar hetgeen door mij foutief geïnterpreteerd wordt, waardoor de activering van mijn account telkenmale mislukt.

Laat je nog eventjes wat weten?

Op voorhand bedankt voor je reactie .

Met fvriendelijke groet,

Bokweazle

Doorlopen stappen.

- Ik log in op : https://www.tele2.nl/klantenservice/mijn-tele2/

- En kies het product vaste telefonie.

- Daarop toets ik in, zoals gevraagd, mijn emailadres en mijn wachtwoord.
Daarna ontvang ik in een vicieuze cirkel telkens het bericht:
Controleer uw inloggegevens en probeer het nog een keer.

Onder in het beeldscherm staan een tweetal opties, t.w.:
- Mijn Tele2 nog niet geactiveerd?
- Wachtwoord vergeten

- Bij gebruikmaking van de eerste optie wordt mede aangegeven:
Heb je Vaste Telefonie van Tele2? Activeer dan je account via je e-mailadres.
Als ik dat doe, waarbij ik tevens aangeef welke letters gevisualiseerd worden, belandt ook deze cirkel in een vicieuze cirkel.

- Resteert tenslotte nog de optie “Wachtwoord vergeten”.
Doe ik dat, dan krijg ik de navolgende regel te zien.
Je account is nog niet actief. Activeer je account eerst.

Na al deze stappen uitgeprobeerd te hebben, kan ik deze desgewenst natuurlijk weer alle doorlopen. Dat heb ik eenmaal gedaan, maar het resultaat laat zich raden.
Reputatie 3
Badge +5
Bonjour Bokweazle,

Dat is inderdaad erg vreemd en onduidelijk. Zou je me via een privébericht even wat gegevens kunnen sturen? Graag ontvang ik:

Naam
Volledig adres
Klantnummer
Email adres waarmee je probeert te activeren

Je kunt een privébericht sturen door op mijn naam 'Leonie van Tele2' te klikken en te kiezen voor 'bericht'. Ik kijk graag met je mee!

Groetjes, Leonie
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Bokweazle,

Ik heb je privébericht ontvangen hoor. Ik ga even voor je testen om te kijken of het mij wel lukt om in te loggen. Ik kom snel bij je terug.

Groetjes, Leonie
Beste Leonie,

Prima, dat je alles uittest.
Maar dat kost je harstikke veel tijd.
Kun je niet beter een code afgeven, die ik onder bokewazle@telfort.nl inklok, waarmede de gebruikmaking van mijn account geactiveerd wordt?
Of, zie ik dat misschien iets te simpel?

M.vr.gr.
Paul Klok,
alias Bokweazle
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Paul,

Het neemt inderdaad wat tijd in. Ik ben erachter gekomen dat je nummer niet gekoppeld is aan je MijnTele2 account, hierdoor lukt het niet deze te activeren. Op dit moment wordt eraan gewerkt dit toch te koppelen. Zodra ik groen licht krijg zal ik het aan je laten weten zodat je gewoon gebruik kunt gaan maken van je MijnTele2 omgeving.

Groetjes, Leonie
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Paul,

Bedankt voor je geduld. Ik heb nogmaals geprobeerd je een activatielink te sturen. Heb je deze ontvangen? Ik hoor graag wat er gebeurt wanneer je erop klikt, dit moet wel binnen 24 uur. Laat je even weten of dat lukt?

Groetjes, Leonie