vraag

Activeren simkaart niet mogelijk

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Zoals de titel omschrijft, is de bestelling en levering bij MijnTele2 niet zichtbaar. Ik krijg al een aantal weken de melding "Er ging iets fout bij het ophalen van je gegevens. Probeer het later nog eens.". Hoeveel later moet ik het nog eens proberen?

Ik betaal tevens wel voor het abonnement maar kan de simkaart niet activeren dus ook niet gebruiken.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi jiawenb,

Laten we beginnen bij het begin, waar heb je de bestelling gedaan van je nieuwe simkaart/abonnement?
Heb je een nieuwe abonnement bij ons afgesloten of een bestaand contract verlengt?

Als je de simkaart hebt ontvangen via een van onze partners bijvoorbeeld Belsimpel dan weten wij niet welke simkaart je hebt, de nieuwe simkaart dienen zij dan voor je te activeren!

Groetjes, Maris
Bedankt voor uw reactie.

De bestelling van een verlengt abonnement met toestel en de simkaart zijn beide gedaan via MijnTele2. Heb de beide bestellingen niet kunnen inzien.

Tot heden kan ik de simkaart niet activeren, die wel gewoon nabesteld is via Tele2. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd met het activeringsformulier maar krijg ook daarbij een foutmelding.
Hallo?
Ik krijg dus precies hetzelfde op mijntele2 te zien. Hoe zit dit nou
Reputatie 7
Badge +4
Dan maak je een eigen topic
Al gedaan