beantwoord

Activeren MijnTele2 account met ander e-mailadres

  • 5 July 2018
  • 5 reacties
  • 226 x bekeken

Beste Tele2 medewerker(ster),

Gisteren heb ik een abonnement afgesloten voor mijn zoon, welke binnenkort dan ook geactiveerd zal gaan worden.

Nu is het zo dat ik de aanvraag via mijn e-mail adres heb afgehandeld (zoon is minderjarig, vandaar). Echter het probleem wat zich nu voordoet is dat bij het activeren van MijnTele2 dit geschiedt via een het email-adres waarmee je de aanvraag heb afgehandeld. Alleen het probleem hierbij is dat mijn email-adres al wordt gebruikt voor mijn eigen account bij Tele2.

Hoe kan ik voor mijn zoon (telefoon nummer "privégegevens weggehaald", activatie datum simkaart 25 juli om 11:30 uur) nu een MijnTele2 account aanmaken?

Met vriendelijke groet,
Roy Gerritzen
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 5 July 2018, 15:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Niet handig om op een openbaar forum het telefoonnummer van je zoon te vermelden. Of heeft hij graag aanspraak?
Niet handig om op een openbaar forum het telefoonnummer van je zoon te vermelden. Of heeft hij graag aanspraak? Bedankt voor deze opmerkzaamheid en idd niet handig, helaas kan ik mijn eerdere post dus niet meer wijzigen. Of heb jij een idee hoe dit kan worden aangepast?
Nee, dat kan maar tot één uur na plaatsing. Maar als er een moderator langs komt zal hij/zij het nummer wel weghalen.
Reputatie 6
Niet handig om op een openbaar forum het telefoonnummer van je zoon te vermelden. Of heeft hij graag aanspraak?

Bijdehandje haha!!
Reputatie 6
Hoi RoyGerritzen

Welkom op het forum van Tele2,

Allereerst heb ik het telefoonnummer weggehaald,

Dit is wel een probleem, we kunnen een account niet splitsen helaas.
Er is geen oplossing voor helaas op dit moment.. We zijn wel bezig om dit mogelijk te gaan maken,
Helaas weet ik niet per wanneer.

fijne dag,

Arjan