beantwoord

activeren Mijn tele2 lukt niet

  • 3 August 2019
  • 3 reacties
  • 303 x bekeken

Ik heb enige tijd geleden voor mijn vrouw een abonnement afgesloten. Maar ik weet niet meer welk e-mailadres ik heb gebruikt. Mijn eigen e-mailadres geeft alleen de 'producten' van m'n kinderen en mij weer. Het emaikadres van mijn vrouw geeft telkens een nieuw inlogscherm te zien (en ze is nog wel geen robot 😉 ). Nu we in het buitenland zijn willen we weten hoeveel MB ze nog heeft ivm het volgens van radiouitzendingen en wanneer haar nieuwe bundel ingaat. Helaas is toenertijd geen Mijn Tele2 aangemaakt. En dus kunnen we ook geen app aanmaken.
Alle linken werken niet naar het juiste antwoord: emailadres (uiteraard) niet, wachtwoord vergeten ook niet en opnieuw activeren natuurlijk ook niet meer.
En de grootste ramp is dat de virtuele assistent; daar draai ik helemaal in kringetjes rond.
Geen idee meer hoe ik/mijn vrouw een Mijn Tele2 kan aanmaken om meer inzicht te krijgen.
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 7 August 2019, 09:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Hi Ton,

Ik begrijp dat je tijdens de vakantie het verbruik van iedereen in de gaten kunnen houden. En uiteraard is is je vrouw nog geen robot..
Wanneer jij, de kids en je vrouw allemaal hetzelfde klantnummer hebben, hebben jullie 1 emailadres als gebruikersnaam.
Mocht iemand een ander klantnummer hebben, moet die persoon een ander emailadres gebruiken als gebruikersnaam. Wanneer je toch ooit hetzelfde emailadres hebt doorgegeven, kan die persoon (ik vermoed je vrouw) dan inderdaad niet het account activeren.

Om jouw vrouw te mogen helpen, zou jij mij dan haar naam, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dat zij gebruikt door willen geven via een prive bericht en dan ook maar direct het emailadres dat zij zou wllen gebruiken. Dit emailadres mag dan nog niet in gebruik zijn bij Tele2 mobiel.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet . {enter}{enter}{enter}{enter}{enter}

Gr, Bernadet
Door Bernadet van Tele2 goed uit de brand geholpen.

Topic kan gesloten worden.

Renate en Ton.
Reputatie 3
Omdat het opgelost is, sluit ik dit topic.

Gr, Bernadet