beantwoord

Inloggen MijnTele2 app lukt niet

  • 18 May 2017
  • 7 reacties
  • 463 x bekeken

Ik heb zojuist de mijntele2 app gedownload. Echter lukt het me niet om in te loggen.
Hij blijft aangeven dat mijn wachtwoord niet goed is. Die is toch hetzelfde als de inlog op de site?
Als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord kwijt ben dan moet ik mijn emailadres opgeven. Daarna krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan en ontvang ik ook geen email met een wachtwoord.
Activeren kan ook niet want ook dat levert een foutmelding op.
Hoe kan ik nu inloggen?

Edit: Ik heb de Lenovo (Motorola) Moto G4 en die draait op Android 7.0
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 22 May 2017, 11:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Hoi biancahey, welkom op het forum :)

Ik heb je post even in een nieuw topic geplaatst om het wat overzichtelijker te houden.

Bedankt voor de uitvoerige omschrijving van je probleem. Ik heb aan de hand daarvan een belangrijke vraag: klopt het dat je op onze website probleemloos kan inloggen maar als je via de app inlogt je een melding krijgt in de vorm van "oeps er is iets misgegaan?"
Hoi Frenk,

Ja ik krijg ondertussen verschillende berichten. Ook zoiets als dat er op jullie servers iets fout is gegaan.
Ik heb wegens omstandigheden even 2 accounts: bianca.hey en bianca-hey.
Theoretisch gezien zou ik op beide accounts moeten kunnen inloggen aangezien ze beiden gekoppeld zijn aan hetzelfde emailadres en woonadres. Maar zelfs het opvragen van mijn wachtwoord lukt gewoon niet.

Gelukkig kan ik op de site wel met beide accounts inloggen. Maar het is wel handig als ik niet alleen thuis op de computer kan inloggen maar ook onderweg met mijn mobiel op de app.
Reputatie 6
Zullen we eens kijken of we samen kunnen uitvogelen of en hoe dat mogelijk is? Ik heb daarvoor nog wat aanvullende (privé)gegevens nodig. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
-Indien van toepassing: het aantal abonnementen dat je bij ons afneemt en e-mailadressen die al dan niet bij ons bekend zijn :)
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
Je hebt een privebericht dus
Reputatie 6
Bedankt voor je gegevens Bianca! Ik zie nu waar het misgaat.

Je neemt bij ons een abonnement af voor vaste diensten maar de MijnTele2 app is momenteel uitsluitend te gebruiken door onze mobiele klanten.

We zijn wel bezig met het verbeteren van de weergave van onze websites op mobiele telefoons, je zou via de browser van je telefoon alsnog in moeten kunnen loggen.
Ach, laat ik dat nou niet geweten hebben. Ik dacht gewoon dat ie hetzelfde was als op de site: inloggen in je account met daarin de producten die je hebt of besteld hebt en het evt. verbruik.
Nee mobiel heb ik niet. Heb helaas pas verlengd ergens anders maar wie weet na dit abonnement want jullie hebben wel een hele mooi all in actie en een nieuwe telefoon heb ik niet nodig, heb er nog een paar in de kast liggen die prima werken.
Reputatie 6
Leuk, dan hebben we allebei iets om naar uit te kijken :)

Met je vraag beantwoord zal ik het topic sluiten. Als je nieuwe vragen hebt of nog een onderwerp wilt aansnijden maak dan gerust een nieuw topic aan!