beantwoord

Account is nog niet actief

  • 30 April 2020
  • 3 reacties
  • 524 x bekeken

Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud bij Tele2, en die zou vandaag om 9:00 ingaan. Mijn oude abonnement bij Hollandsnieuwe is al beëindigd. Helaas zie ik steeds als ik de app van Tele2 open dat mijn 06-nummer nog niet actief is en als ik het wil activeren via mijn Tele2 account dan staat er '’Geen abonnement is gevonden'’. Dit is niet zo handig aangezien ik wel bereikbaar moet zijn voor mijn werk:( Iemand enige raad hoe dit op te lossen is? Of is dit normaal? 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 1 May 2020, 11:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je nog vandaag nog geholpen wilt worden, dan zul je even moeten bellen naar de klantenservice.

Het helpt weleens om je toestel helemaal opnieuw op te starten, Mocht je vanavond nog geen actief abonnement hebben dan neem even contact op met de klantenservice.....

Reputatie 5

Hey @semeenkhoorn, welkom op onze community en welkom bij Tele2! Ik kan me goed voorstellen dat je direct bereikbaar wilt zijn. Het systeem had een kleine vertraging in het verwerken van alle bestaande orders, maar dat is nu gefixt. :muscle_tone4: Ik heb het gelijk nagekeken voor je en als het goed is is jouw nummer nu weer actief! Het helpt inderdaad ook om je toestel even opnieuw op te starten, thanks voor de tip @Estherunlimited!

Wil je ons op de hoogte houden via dit topic? Als je namelijk nog niet bereikbaar bent, dan kan je mij gelijk een privébericht sturen met deze link. Ik heb ter verificatie de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het van je! Hopelijk is het goed nieuws. :smile: En anders fixen we dat!

Groetjes, 

Rox