account activeren lukt niet

  • 1 January 2020
  • 9 reacties
  • 339 x bekeken

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier, allereerst iedereen nog een gelukkig en gezond 2020

 

Nu mijn vraag: Ik ben van KPN naar tele2 overgegaan met nummerbehoud vanaf 27 dec.

Dit is allemaal goed gegaan!

Nu heb ik de tele2app gedownload en wil ik mijn account activeren maar krijg het niet voor elkaar!

De ene keer gebeurt er niks en de andere keer wordt mijn mailadres niet herkent?????

Wat doe ik fout????

Lees ook dat ik al een mail had moeten ontvangen met een activatie code? 

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 

Groetjes Sterre49

Sterre49 4 jaar geleden

Hoi, sorry dat ik niet een update heb gegeven.  Ja het is gelukt, zat een foutje in mijn Email adres. Maar het is opgelost 👍

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je moet het email adres wat je gebruikt het bij het bestellen van je abonnement. Mocht je dit willen aanpassen, bel dan morgen even de klantenservice.

dat email adres heb ik gebruikt. ik heb maar een mail adres ;-)

Reputatie 6

Misschien helpt het dat je aangeeft dat je het wachtwoord en/of email adres vergeten bent en dan opnieuw proberen.  

Heb ik ook al geprobeerd, werkt ook niet. Heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd maar niks werkt ! Denk dat ik de klantenservice maar moet bellen dat dat de kortste klap is ! 

Reputatie 6

Heb je ook al geprobeerd met een computer in te loggen op de mijntele2 website?

Als dat ook niet lukt heb je morgen meer munitie om de helldesk te lijf te gaan :wink:

 

https://www.tele2.nl/mijn-tele2/

 

 

 

Reputatie 7

Heb je je gebruikersnaam/e-mailadres ingevoerd in kleine letters? Dat is soms een reden waarom inloggen niet lukt.

@Raaf12 ja  heb ik ook gedaan . @pipodeclown  en dat heb ik ook al gedaan ! 
morgen idd de helpdesk maar even te lijf gaan 👊🏻 Bedankt in ieder geval voor het mee denken 👍🏻

Reputatie 5

@Raaf12 ja  heb ik ook gedaan . @pipodeclown  en dat heb ik ook al gedaan ! 
morgen idd de helpdesk maar even te lijf gaan 👊🏻 Bedankt in ieder geval voor het mee denken 👍🏻

Hiii @Sterre49, ik was benieuwd of je nog succes had bij de klantenservice! Zou je een update willen geven? :smile:

Hoi, sorry dat ik niet een update heb gegeven.  Ja het is gelukt, zat een foutje in mijn Email adres. Maar het is opgelost 👍