account activeren lukt niet

  • 15 november 2018
  • 1 reactie
  • 195 x bekeken

Hoi,
Het activeren van mijn account lukt niet.
Als ik op de link klik: eerste keer inloggen? krijg ik een email met een link naar een pagina waar ik mijn wachtwoord kan instellen. Het wachtwoord voldoet dan aan de eisen zegt 'ie, maar telkens als ik op oké klik
kom ik weer op dezelfde pagina waar ik mijn wachtwoord moet invullen (2x).

Ik kan met dat wachtwoord dan ook niet inloggen. Ben dus nog geen één keer in Mijntele2 ingelogd.
Heb het al geprobeerd in een andere browser en cookies verwijderd.
Ik word er een beetje gek van, probeer al weken op die app in te loggen maar tot nu toe nog niet gelukt en wil graag mijn dataverbruik bekijken.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Dan kun je Tele2 bellen en dan doen zij dat voor je, het tele2 nr is 020-754 4444.