beantwoord

Account activeren faalt

  • 21 December 2017
  • 4 reacties
  • 180 x bekeken

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten bij Tele2 sinds oktober 2017. Ik heb ooit eerder een abonnement gehad bij Tele2 een aantal jaar geleden. Ik heb geen activatie link gekregen voor mijn tele2 nu. Ik kan niet inloggen met mijn emailadres waar het abonnement mee is aangevraagd, maar ik kan het ook niet activeren. Ik krijg dan de error "SORRY
Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Maar dit is al 3 maanden nu.
Ik krijg wel steeds bericht dat mijn factuur beschikbaar is in mijn Tele2, maar ik kan dit dus niet inzien.
Wat moet ik doen om toegang te krijgen tot mijn account?

error bericht: https://puu.sh/yL2UY/f658d6fbed.png
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 22 December 2017, 11:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Hoi amberjs,

Wat vervelend dat je nu niet bij je verbruik en je facturen kunt komen! Je geeft aan dat je eerder een abonnement bij ons hebt gehad. Heb je hier wellicht hetzelfde emailadres voor gebruikt? Dit kan er namelijk voor zorgen dat je deze niet meer bij je nieuwe abonnement kunt gebruiken in combinatie met MijnTele2. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Ik heb een privé bericht gestuurd.
Reputatie 4
Hoi amberjs,

Bedankt voor je bericht. Je kunt inloggen op je oude account, alwaar je je eigen emailadres kunt wijzigen. Wanneer je dit hebt gedaan kan ik je emailadres toevoegen aan je huidige abonnement zodat je daarmee in je MijnTele2 account kunt komen. Meer details heb ik in een privébericht naar je gestuurd 🙂.

Mark
Reputatie 4
Topic gesloten wegens inactiviteit.