beantwoord

Account aanmaken mijn tele2 app

  • 28 May 2017
  • 7 reacties
  • 675 x bekeken

Goededag,

Ik ben al een maand aan het tobben om een account te maken voor de mijn tele2 app. Wanneer ik hem probeer te maken, krijg ik altijd de foutmelding: "sorry, er is iets mis gegaan". Heb het geprobeerd op mijn telefoon en op mijn computer.

Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 28 May 2017, 13:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Heb je al geprobeerd om de App eens opnieuw te installeren?
Reputatie 4
Hoi Faroks,

Wat vervelend dat het steeds maar niet wil lukken, mijn excuses hiervoor! Ik kijk graag met je mee of ik je hier mee kan helpen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Ik weet niet waar ik het klantnummer kan vinden.
Heb je al geprobeerd om de App eens opnieuw te installeren?

Ja, maar dat heeft niet gewerkt helaas.
Reputatie 4
Hoi Faroks,

Bedankt voor je gegevens, ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie dat er inderdaad geen MijnTele2 account voor je is aangemaakt, dat zorgt er ook voor dat je hem niet kunt activeren. Ik heb dit doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik raad je aan om om de paar dagen het opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak.

Mark
Hoi Faroks,

Bedankt voor je gegevens, ik heb meteen met je meegekeken. Ik zie dat er inderdaad geen MijnTele2 account voor je is aangemaakt, dat zorgt er ook voor dat je hem niet kunt activeren. Ik heb dit doorgezet zodat hier naar gekeken wordt. Ik raad je aan om om de paar dagen het opnieuw te proberen. Excuses voor het ongemak.

Mark


Hartstikke bedankt. Ik probeer het de komende dagen nog een keer.
Reputatie 4
Hoi Faroks,

Geen probleem! Ik sluit nu het topic, mocht je nog vragen hebben of krijgen dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen.

Mark