Abonnement niet aanwezig

  • 28 January 2020
  • 4 reacties
  • 213 x bekeken

Hallo,

Ik heb laatst een abonnement aangevraagd bij Tele2 en die zou vandaag ingaan. Echter krijg ik nergens een melding dat hij het zou doen of dat ik überhaupt een werkend abonnement heb (staat letterlijk, geen abonnement gevonden en op de app geen werkend 06-nummer). Wat kan ik doen om dit te verhelpen?


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Het snelste is de helpdesk bellen. 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Kdevreugd, ben je er uitgekomen met de klantenservice? Zou je ons een update willen geven? Anders kijk ik het graag voor je na. 

Groetjes, 

Rox

Reputatie 1

Het snelste is de helpdesk bellen. 

Waarschijnlijk wel. Maar waarom gaan deze dingen bij Tele2 niet direct goed? Dit is gewoon slechte service en kost je weer tijd om er achteraan te bellen. 

Reputatie 7
Badge +2

Heb je de simkaart al in een toestel getest? Lijkt me de eerste actie die je doet. Of dien je deze nog te activeren (dan heb je daar bericht van)?