beantwoord

Aanvraag inzage persoonsgegevens werkt niet

  • 25 April 2021
  • 6 reacties
  • 91 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Volgens @Cas van Tele2 zou ik een aanvraag voor inzage persoonsgegevens via deze link moeten kunnen doen: https://www.tele2.nl/media/pdf/formulieren/aanvraagformulier-inzage-persoonsgegevens.pdf aangezien het voor tele2 thuis klanten niet mogelijk is dit via mijn tele2 te doen omdat alle privacy opties om onduidelijke redenen voor tele2 thuis klanten uit mijn tele2 verwijderd zijn.

Maar dit werkt niet. Deze link is dood. 

icon

Beste antwoord door eric 25 April 2021, 10:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heel slordig! De kennisbank van @Cas van Tele2 is blijkbaar niet up to date. Hier is de juiste link.

Yes , dank je wel eric! Opgelost. Ik neem aan dat de kennisbank ook bijgewerkt zal worden op dit punt.

Reputatie 7
Badge +12

Yes , dank je wel eric! Opgelost. Ik neem aan dat de kennisbank ook bijgewerkt zal worden op dit punt.

Geen idee, ze zullen wel een afdeling webcontent hebben die mogelijk meeleest op dit forum?

Of misschien kan Cas een melding doen als hij dit topic leest. Gaat vast wel goedkomen :)

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Shilka,

Bedankt voor het aankaarten! Ik had die passage met die link van de website gehaald dus ik denk dat die link recent is aangepast want ik kan het niet meer terugvinden. 

Thanks Eric voor de juiste link! 
 

Dankje voor de feedback Cas. Goed dat het al is aangepast, jullie zitten er blijkbaar bovenop bij tele2! :)