beantwoord

50 x opnieuw in- en uitloggen op de app.

  • 16 april 2018
  • 2 reacties
  • 299 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Joehhh zijn we soms gek? De app is na een of andere update denk ik waardeloos geworden-:( Helaas. Hij deed het zo prima, maar sinds kort moet ik altijd opnieuw in en uitloggen met mailadres en ww. Erg onhandig.

Soms heb ik ook het idee dat ie de mb etc niet correct toont..

Iemand hier ook last van? En Tele2 graag dat in en uitloggen opnieuw steeds oplossen of vingerafdruk introduceren in de app..


Gr,
Wishaal
icon

Beste antwoord door Rena Chan 16 april 2018, 21:37

Hoi Wishaal,

Dat is inderdaad vrij irritant, vorige week is er een update geweest die het probleem zou moeten verhelpen, maar sommige mensen hebben nog last van, dus komt morgen een nieuwe update.

Volg hier alle informatie over dit bug

Als tijdelijke oplossing, kun je inloggen op je browser op mijn.tele2.nl en een snelkoppeling in je homescreen plaatsen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hoi Wishaal,

Dat is inderdaad vrij irritant, vorige week is er een update geweest die het probleem zou moeten verhelpen, maar sommige mensen hebben nog last van, dus komt morgen een nieuwe update.

Volg hier alle informatie over dit bug

Als tijdelijke oplossing, kun je inloggen op je browser op mijn.tele2.nl en een snelkoppeling in je homescreen plaatsen.
Reputatie 6
Badge
Hoi ADW,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik heb zojuist bericht ontvangen dat het issue is opgelost.

Groet

arjan