beantwoord

4G dramatisch traag

• 21 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 162 x bekeken

beste Tele2,

Ik ben altijd tevreden geweest bij jullie. mijn 4G deed het altijd super goed. sinds een paar maanden is mijn 4G dramatisch. het gaat vooral over wanneer ik thuis ben. ik kan nog niet eens een filmpje kijken zonder dat het filmpje 10x blijft vast hangen. Wat is hier de reden van ?? ik hoor graag een antwoord van jullie. 

Vriendelijke groet, 

Yanick Lueb 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 22 augustus 2020, 13:55

Daar staan gewoon antennes in de buurt. Je kunt zelf kijken of je daar ver vandaan zit. Het zou ook nog aan je simkaart kunnen liggen.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het Tele2 netwerk is uitgezet en wordt geintereerd in het T-mobile netwerk. Alle Tele2 sims maken nu al gebruik van het T-Mobile netwerk en voor zowel de Ben/T-Mobile als Tele2 worden de oude Tele2 frequenties extra toegevoegd. Daar gaat alleen wat tijd overheen, ze zijn tegen het einde van het jaar klaar.

Reputatie 7
Badge +2

beste Tele2,

Ik ben altijd tevreden geweest bij jullie. mijn 4G deed het altijd super goed. sinds een paar maanden is mijn 4G dramatisch. het gaat vooral over wanneer ik thuis ben. ik kan nog niet eens een filmpje kijken zonder dat het filmpje 10x blijft vast hangen. Wat is hier de reden van ?? ik hoor graag een antwoord van jullie. 

Vriendelijke groet, 

Yanick Lueb 

Met je postcode kunnen we achterhalen of er antennes in de buurt staan. Het kan natuurlijk wel zijn dat er juist bij jou in de buurt gewerkt wordt aan de vernieuwing van het netwerk. Ervaar je hetzelfde in andere steden/plaatsen?

Mijn postcode is 5491XL. Ik ervaar het vooral thuis. Zou je het kunnen uitzoeken ? Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +2

Daar staan gewoon antennes in de buurt. Je kunt zelf kijken of je daar ver vandaan zit. Het zou ook nog aan je simkaart kunnen liggen.