beantwoord

2 telefoonnummers gekoppeld aan 1 mail

  • 23 April 2019
  • 9 reacties
  • 949 x bekeken

Beste Tele2, ik heb 2 nummers die is gekoppeld aan 1 emailadres, nu kan ik wel in mijn account maar die van mijn vader niet hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel in zn account kan inloggen moet ik hiervoor nieuwe emailadres opgeven of hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Seeda70 24 April 2019, 15:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hebben jullie twee verschillende accounts of staan beide nummers onder één account? Wanneer jullie twee verschillende accounts hebben en één e-mailadres dan is de beste oplossing inderdaad om van één van jullie het e-mailadres aan te passen. Wanneer jullie echter één account hebben dan zou je moeten kunnen switchen tussen beide telefoonnummers. Het e-mailadres kan gewijzigd worden in Mijn Tele2. Wanneer dat niet lukt dan hoor ik dat graag.

Groeten Anton
Dag Anton, ik had vroeger 1 e- mailadres ingevoerd voor beide nummers dus 1 account. Maar als ik nu inlog zie ik de nummer van mijn vader niet en kan dus niet de e-mailadres veranderen. Hoop dat je mij begrijpt.

Seda
Reputatie 3
Badge +5
Ik begrijp je helemaal. Ik moet het dan even uitzoeken. Zoals jij het nu uitlegt zou je dus moeten kunnen switchen van nummers. Log je in via de website of via de app? Kun je mij een privébericht versturen?

Ik heb dan deze gegevens van je nodig:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Ik zie het tegemoet komen. Alvast bedankt!

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat er twee verschillende accounts zijn. Eén voor je vader en eentje voor jezelf. Bij beide staat hetzelfde e-mailadres. Om beide gegevens in te kunnen zien moet het e-mailadres voor één van jullie worden aangepast. Zoals ik al aangaf kun je dat via Mijn Tele2 doen.

Groeten Anton
Maar hoe kom ik aan de account van mijn vader? Als ik inlog zie ik alleen mijn nummer, ik wil de mail van mijn vader veranderen maar ik kom er helaas niet uit
Reputatie 3
Badge +5
Dan kan ik je vanuit hier helaas niet verder helpen. In verband met de privacywet mag ik alleen gegevens doorgeven/ wijzigen wanneer de contractant zelf contact opneemt. Je vader kan het beste even onze klantenservice bellen. Zij kunnen dan samen met je vader zijn e-mailadres aanpassen. Laat maar even weten of het is gelukt.

Groeten Anton
Dag Anton, het is mij eindelijk gelukt. Heb eerst mijn mail veranderd en met de ‘oude’ kon ik gelijk inloggen op de account van mijn vader.

Bedankt voor je hulp

Groetjes Seda
Reputatie 3
Badge +5
Top! Dat is inderdaad ook een oplossing. Goed om te horen dat het is gelukt.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien het is opgelost heb ik besloten het topic te sluiten. Wanneer er nog vragen zijn dan kan er een nieuw topic worden geopend.

Groeten Anton