beantwoord

2 abbonementen maar 1 zichtbaar in mijntele2

  • 4 November 2020
  • 3 reacties
  • 704 x bekeken

Goedemiddag,

Ik heb 2 abonnementen maar op mijn accounts is alleen 1 abonnement overzichtelijk. heb de simkaart al van de nieuwe geactiveerd.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 5 November 2020, 12:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @ems94 ,

Welkom op de Community! Wat leuk om te horen dat je twee abonnementen bij ons hebt, lekker bezig. Ik ga je meteen helpen met jouw vraag!

Als ik het goed begrijp had je al een abonnement bij onsen een MijnTele2 account. Deze werkt zoals het hoort. Nu heb je een nieuw abonnement bij ons afgesloten en de simkaart daarvan heb je geactiveerd. Mooi dan is dat geregeld. Natuurlijk wil je jouw nieuwe abonnement ook in MijnTele2 kunnen checken. De eerste stap is dan om jouw nieuwe 06-nummer te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren. Vul je 06-nummer in en volg dan de stappen. Als het goed is kan je dan jouw nieuwe abonnement in MijnTele2 inzien.

Kan je de stappen uitvoeren en laten weten of het is gelukt? Anders ga ik meteen voor je aan de slag. Ik sta voor je klaar! :smile:

Hey Cas, 

Excuses voor de late reactie. Het is gelukt en nog bedankt!

Met vriendelijke groet

Reputatie 6
Badge +2

Hey @ems94,

Bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat het is opgelost. Graag gedaan natuurlijk!
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje.
De Community staat altijd voor je klaar! :innocent: