Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Beantwoord: Hoe kan ik een wireless router aansluiten?

Resultaten 1 tot en met 4 van 4
  • timbalala

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten timbalala heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    9 Reacties

27 februari 2013, 18:25

Guru's,

HELP...

Sinds de activatie van mijn 50 Mb internet heb ik een nieuw modem/router mogen ontvangen.

De wireless " sending module" (op modem) schijnt er niet zoveel zin in te hebben, gezien ik op bepaalde momenten zware lagg ondervindt. Dit zowel op IOS als Windows (6 wireless apparaten), alle wireless apparaten hebben zware lagg......  Al is het maar een aantal keer per avond, vind ik dit toch erg vervelend. Op de kabel gaat alles smooth en is de verbinding op alle momenten perfect.

Geen hinder ondervonden met het eerder gekoppelde modem/router (20Mb).

Ben helemaal niet van her zeurderige, echter heb ik de volgende ervaring met de helpdesk:

1e keer: Nieuw wireless channel gekozen op router (Medewerker met verstand van zaken, moet ik wel zeggen)
    2e keer: Weer 20 min aan de lijn gezeten, CALL zou worden doorgezet naar 2e/3e lijn support
    3e keer: Na 2 weken nog geen belletje ontvangen van 2e/3e lijns, dus zelf contact gezocht. Blijkt er geen incident van mij open te staan en medewerker vertelt mij dat er geen wireless garantie mbt het functioneren van het modem/ router kan worden afgegeven...... :S

Na mijn hart te hebben gelucht, zou ik graag het volgende willen weten:

Kan ik op het Tele2 modem (via de kabel) een wireless router aansluiten, welke wellicht de inconsistentie wegneemt?

Hoor graag en dank alvast.

Gr,
    Gemarkeerd als antwoord: Aragorn op 27 Feb 2013, 21:44

Je moet dan een draadloze router als accesspoint aansluiten, LAN aan LAN, en DHCP en overige zaken in de router uitzetten. Dan werkt het probleemloos.

Bekijk origineel bericht
  • Henk Flederus

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Henk Flederus heeft ontvangen van andere leden.

Netwerker
    482 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Trouwe gast

Trouwe gast

27 februari 2013, 18:46

Ja je kan een eenvoudige router met WiFi aan je modem hangen.
    Het eigenlijke probleem is dan niet opgelost, maar je kan dan weer ongestoord draadloos werken.

timbalala schreef:

Guru's,
    HELP...
    Sinds de activatie van mijn 50 Mb internet heb ik een nieuw modem/router mogen ontvangen.
    De wireless " sending module" (op modem) schijnt er niet zoveel zin in te hebben, gezien ik op bepaalde momenten zware lagg ondervindt. Dit zowel op IOS als Windows (6 wireless apparaten), alle wireless apparaten hebben zware lagg...... Al is het maar een aantal keer per avond, vind ik dit toch erg vervelend. Op de kabel gaat alles smooth en is de verbinding op alle momenten perfect.
    Geen hinder ondervonden met het eerder gekoppelde modem/router (20Mb).
    Ben helemaal niet van her zeurderige, echter heb ik de volgende ervaring met de helpdesk:
    1e keer: Nieuw wireless channel gekozen op router (Medewerker met verstand van zaken, moet ik wel zeggen)
    2e keer: Weer 20 min aan de lijn gezeten, CALL zou worden doorgezet naar 2e/3e lijn support
    3e keer: Na 2 weken nog geen belletje ontvangen van 2e/3e lijns, dus zelf contact gezocht. Blijkt er geen incident van mij open te staan en medewerker vertelt mij dat er geen wireless garantie mbt het functioneren van het modem/ router kan worden afgegeven...... :S

Na mijn hart te hebben gelucht, zou ik graag het volgende willen weten:

Kan ik op het Tele2 modem (via de kabel) een wireless router aansluiten, welke wellicht de inconsistentie wegneemt?

Hoor graag en dank alvast.

Gr,

• Aragorn

9613 Reacties

27 februari 2013, 21:44

Je moet dan een draadloze router als accesspoint aansluiten, LAN aan LAN, en DHCP en overige zaken in de router uitzetten. Dan werkt het probleemloos.
  • timbalala

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten timbalala heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    9 Reacties

28 februari 2013, 15:34

Dank voor jullie reacties
    gr,

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)