Ik heb sinds vorige week een nieuw modem, een comtrend II. Nu wilde ik mijn wachtwoord veranderen en heb dus de handleiding erbij gepakt maar daar klopt niks van. Ik heb al meerdere topics bekeken maar het ziet er allemaal anders uit.
Ik heb als eerste met http://192.168.1.1 ingelogd op het modem. Ik kreeg meteen al een melding dat de pagina niet veilig was, dus dat vind ik al raar. Daar heb ik 2 x user ingevuld en toen kreeg ik de naam van het modem en het wachtwoord al te zien. Daar heb ik het wachtwoord al meteen veranderd en daarna kwam ik pas op de pagina waar alle gegevens staan. Ik heb op wireless geklikt en "enable wireless stond al aangevinkt. De wireless wizzard was nergens te zien dus ik heb gekeken naar de gegevens en het wachtwoord stond al ingevuld, dat kon ik lezen. Alleen stond er dus WPA/WAP I frase bij en geen password. Zal een foto toevoegen wat ik bedoel.
Dit dus:
Heb ik het nou goed gedaan of niet? Ik vind het jammer dat de handleiding niet klopt en ook vind ik het vreemd dat ik een melding krijg dat die pagina niet veilig is. Kan iemand me zeggen of ik het nou goed gedaan heb? Wil natuurlijk niet dat ik onveilige wifi heb.....
Alvast bedankt voor de reacties.
José
Beste antwoord door Rena Chan
Bekijk origineel bericht