Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Beantwoord: Vroegtijdig contract beëindigen?

6 reacties
  • Jan van Gorkum

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jan van Gorkum heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

10 juni 2013, 13:16

Beste mensen,

ik ben nu een kleine 2 jaar afnemer van het bellen internet en digitale tv pakket + HD recorder.
    door omstandigheden hebben mijn nu ex-vriendin en ik besloten uit elkaar te gaan en aangezien wij het beide van alleen de studiefinanciering moeten doen kan geen van ons beide het huis aanhouden. Gezien de situatie ben ik genoodzaakt een periode bij vrienden in te gaan wonen en wilde ik dus mijn tele2 contract vroegtijdig beëndigen maar mij werd verteld door een medewerker van de klantenservice dat dit absoluut onmogelijk was en ik maandelijks hoe dan ook kon blijven betalen ook al kan ik niet eens gebruik meer maken van het pakket. De mensen waar ik een tijdje bij in kom te wonen hebben zelf al een alles in 1 pakket van ziggo, het enige verschil zijnde dat tele2 adsl levert en ziggo kabel, alsnog kon ik niet onder het contract uit.
    Ik vind dit een zeer kwalijke zaak, ik snap dat men bepaalde verplichtingen heeft bij het aangaan van een contract maar door overmacht heb ik straks geen woonadres meer en als student zijnde kan ik mn geld wel ergens anders voor gebruiken dan voor een service te betalen terwijl ik bij een ander in woon en hier dus absoluut niks aan heb.  Is er iets wat ik kan doen of moet ik de bittere pil maar slikken tot medio 2014 en voor niks doorbetalen?

Met vriendelijke groet,

Jan van Gorkum
    Gemarkeerd als antwoord: Romy van Tele2 op 05 Jul 2013, 14:31

Hoi Jan,<br /> <br /> Van mijn collega hoorde ik dat jullie contact hebben gehad en dat jij de diensten hebt kunnen opzeggen. <br /> <br /> Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.<br /> <br /> Groetjes,<br /> <br /> Romy

Bekijk origineel bericht
  • Romy van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 4456
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

13 juni 2013, 11:58

Hoi Jan,

Leuk dat je nieuw bent op het forum.

Wat vervelend dat jij door deze omstandigheden ergens anders gaat wonen en geen gebruik meer zult maken van onze diensten. Ik snap dat dit een lastige situatie is. Je geeft aan dat je bij vrienden in gaat wonen. Bij een verhuizing kijken wij er sowieso naar of het pakket volgens onze postcodecheck op het nieuwe adres geleverd kan worden. Wil jij de nieuwe postcode hier eens invoeren en kijken of het pakket daar leverbaar is?

Hoe is het gesprek dat je hierover hebt gehad precies afgesloten? Zou er nog verder contact zijn en heb jij aangegeven het niets eens te zijn met deze regeling?

We horen het graag, zodat we met je mee kunnen denken!

Groetjes,

Romy
  • Jan van Gorkum

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jan van Gorkum heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

13 juni 2013, 13:27

Hallo Romy,

het pakket is daar leverbaar alleen zitten hun niet te wachten op een wijziging.
    Ik vond het gesprek bijzonder slecht lopen, meneer kwam nogal arrogant over en was niet bereid navraag voor me te doen. De keuzes die ik had waren simpelweg doorbetalen tot einde contract, uitkopen, of het pakket mee verhuizen. Nu ben ik alleen even afhankelijk van de gastvrijheid van anderen en ik voel er weinig voor om nog langer een ander te proberen op te schepen met mijn ellende.
    Nogmaals; ik snap dat er bij een contract verplichtingen worden aangegaan, maar ik vind de ervaring met jullie klantenservice bijzonder onbeschoft.

Met vriendelijke groet,

Jan van Gorkum
  • Romy van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

14 juni 2013, 15:15

Hoi Jan,

Dankjewel voor je toelichting.

Ik begrijp dat je er niet uit bent gekomen. Gezien de gehele situatie, wil ik graag gaan kijken wat wij voor je kunnen betekenen. Wil je mij daarom jouw gegevens sturen in een privébericht, door op mijn naam te klikken en te kiezen voor de optie Privébericht?

Het gaat om de volgende gegevens:

- postcode
    - huisnummer
    - klantnummer
    - telefoonnummer

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groetjes,

Romy
  • Romy van Tele2

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

17 juni 2013, 11:30

Hallo Jan,

Dankjewel voor het versturen van je gegevens! Ik pak het voor je op en houd je op de hoogte in dit topic.

Groetjes,

Romy
  • Romy van Tele2

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

24 juni 2013, 12:36

Hoi Jan,

Mijn collega liet me weten jou te hebben gebeld, maar geen gehoor te hebben gekregen. Er zal later opnieuw een belpoging worden gedaan!

Groetjes,

Romy
  • Romy van Tele2
    Community manager avatar Antwoord

Moderator
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Klankborder

Klankborder

Allrounder

Allrounder

Glasvezel expert

Glasvezel expert

5 juli 2013, 14:31

Hoi Jan,

Van mijn collega hoorde ik dat jullie contact hebben gehad en dat jij de diensten hebt kunnen opzeggen.

Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Groetjes,

Romy

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)