Hallo allemaal heb 14 dagen geleden een nieuw modem in mijn strot geduwd gekregen. Had het overigens ook kunnen weigeren maar had er toch een positieve gedachte bij dat het een verbetering zou zijn voor beide partijen, de provider en de gebruiker. Helaas, dus niet helemaal waar. Na het installeren van het nieuwe modem, wat is overigens goed is verlopen, ben ik er achter gekomen dat op het eind van het liedje mijn download snelheid is gekelderd van 40 Mbps naar 20 Mbps vandaag de dag. Heb daar 14 dagen geleden een melding van gemaakt via het officele kanaal van tele2 maar heb daar tot op heden nog geen antwoord op mijn vraag gekregen waarom de snelheid is afgeroomd zonder enige vorm van aanpassing van het abonnementsgeld per maand. Heb naar aanleiding van dit gebeuren toch de volgende opmerking c.q. vraag. Ben overigens vanaf 2015 ( te vrede) klant van tele2, internet en portable telefoon en heb tot voor deze kwestie geen problemen gehad met de geleverde diensten.
Allereerst verbaas ik mij er over waarom zo n simpele vraag zo lang op een antwoord moet wachten. Hoor na 14 dagen gewoon niets meer en neem aan dat ik niet de enige ban met deze vraag.
Denken jullie bij tele2 dat als je niets laat horen dat het zichzelf oplost of kan ik nog iets verwachten ter compensatie van de lopende contracten. Ik heb in 2014 een contract afgesloten voor 40 Mbps en dat wordt nu dus eenzijdig aangepast naar 20 Mbps. Daar naast heb ik 2 contracten voor een mobile. Weet ook dit jullie niet gelukkig maakt maar als al de klanten van tele2 er zo over gaan denken. Zou graag na 2 weken antwoord krijgen op mijn vraag. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van aan tele2 gerelateerde diensten en ben me ook al aan oriënteren voor een andere provider. Weet niet of ik er op vooruit gaat maar dit is ook niet acceptabel.
Beste antwoord door Scharvor
Bekijk origineel bericht