beantwoord

Verlaging internet sneldheid van 60Mb naar 50Mb

  • 16 August 2019
  • 15 reacties
  • 429 x bekeken

Sinds dat T-Mobile het internet verzorgd is mijn snelheid van 60Mb naar 50 Mb afgeknepen.
Wanneer je nu een nieuw abo wilt afsluiten is dit o.a. de snelheid die aangeboden wordt.
De keuze voor nieuwe klanten is 20, 50 of 100 Mb. Waar is mij 60Mb aansluiting gebleven?
Heb ik iets gemist dat dit zou gaan gebeuren?
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 16 August 2019, 15:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Je hebt dus nog steeds een Tele2 abonnement? Met Tele2 decoder etc.. Ik heb zelf glasvezel van Tele2. Maar zolang je het abonnement niet veranderd, en dan verplicht bent om een T-mobile product af te nemen blijft het Tele2 product wat het is.
Reputatie 7
Ik heb zelf glasvezel van Tele2.
Mazzelaar 🤡
Helaas ligt er bij ons geen glasvezel in de straat. Hebt ooit mee gedaan aan een test periode van 3 maanden bij tele2 om 100Mb te testen voor zij dat gingen aanbieden. Nav de resultaten heb ik toen besloten een 60Mb aansluiting te nemen. Deze was veel stabieler.
Ja, ik heb nog steeds een Tele2 abo. Maar T-mobile verzorgd nu de internet verbinding. Dit zal op termijn ook wel hetzelfde gaan als toentertijd met de overname van Alice door Tele2.
Feit blijft dat ik voor hetzelfde geld minder snelheid krijg zonder dat dit gecommuniceerd wordt.
Reputatie 7
Badge +12
Maar T-mobile verzorgd nu de internet verbinding.

Waar leidt je dat uit af? Heb je een factuur van T-mobile gekregen? Of heb je geen product meer in je "mijn.tele2.nl" omgeving.
Dat je geen nieuwe aansluitingen meer kunt bestellen bij Tele2 betekend niet dat de hele handel nu technisch al onder T-mobile draait... Maar misschien kan een moderator even naar jouw modem kijken hoe snel deze intrained.
Ik heb gebeld met Tele2 en dat is mij verteld. Op de website van Tele2 staat het volgende:

"De volgende internetsnelheden zijn beschikbaar op jouw adres. We zijn graag eerlijk over snelheden, dus de vermelde snelheden verwachten we ook daadwerkelijk te kunnen leveren. Internetsnelheden hoger dan 20 Mb/s worden vanaf 7 augustus 2019 aangeboden door T-Mobile Thuis, we verwijzen je door naar de online shop van T-Mobile waar je je bestelling kan plaatsen. "
Reputatie 7
Badge +12
Ik heb gebeld met Tele2 en dat is mij verteld. Op de website van Tele2 staat het volgende:

"De volgende internetsnelheden zijn beschikbaar op jouw adres. We zijn graag eerlijk over snelheden, dus de vermelde snelheden verwachten we ook daadwerkelijk te kunnen leveren. Internetsnelheden hoger dan 20 Mb/s worden vanaf 7 augustus 2019 aangeboden door T-Mobile Thuis, we verwijzen je door naar de online shop van T-Mobile waar je je bestelling kan plaatsen. "


Lijkt mij nog steeds over NIEUWE aansluitingen te gaan. Jij krijgt nu toch geen factuur van T-mobile thuis?
Weet je, waar het mij omgaat is dat ik via\bij Tele2 sinds 2018 een 60Mb aansluiting heb\had.
Het is mij opgevallen dat sinds enige tijd dat er een lagere, 50Mb, snelheid is.
Mij abo loopt nog steeds via Tele2, maar zoals dat met Alice gegaan is in het verleden zal tzt de naam ook wel veranderen in iets.
Ik vraag mij af of er meer klanten van Tele2 zijn die dat is opgevallen.
Niets meer niets minder.
Reputatie 7
Je enige vraag is waarom je snelheid lager is, toch? Een moderator kan kijken welke snelheid je modem heeft met het netwerk, dus even afwachten tot er een moderator reageert of anders de klantenservice bellen.
Reputatie 5
Ik wil best kijken wat voor abonnementsvorm je momenteel hebt. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je misschien je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer kunnen sturen in een privébericht?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Jasper van Tele2, bericht is onderweg!
anders de klantenservice bellen.

Natuurlijk heb ik dat als eerste gedaan, maar de klantenservice kwam niet verder dan dat zij een notitie zouden maken verder konden\wilden zij nie helpen........
Reputatie 7
Die maken inderdaad een case aan of je wacht dus via het forum op een moderator, die ondertussen al snel heeft gereageerd 🙂
Reputatie 7
Badge +12
Die maken inderdaad een case aan of je wacht dus via het forum op een moderator, die ondertussen al snel heeft gereageerd :)

Maar dit weekend natuurlijk ook vrij is..
Reputatie 5

Die maken inderdaad een case aan of je wacht dus via het forum op een moderator, die ondertussen al snel heeft gereageerd :)Maar dit weekend natuurlijk ook vrij is..


Dat was ik inderdaad maar ik ben er weer 🙂
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper