Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Vraag: Hoe verander ik mijn dynamische ip

Resultaten 1 tot en met 6 van 6
  • Corniche

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Corniche heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    3 Reacties

14 juli 2012, 17:42

Hallo iedereen!
    Ik heb de laatste tijd een beetje een probleem.
    Ik lig constant onder DDos vuur en het lukt me maar niet om me ip adres te veranderen. Ik heb ondertussen alles al geprobeert van cmd ipconfig /release, ipconfig /flushdns en ipconfig /renew tot zoeken in de router aan toe.
    Mijn ip adres veranderd maar niet!
    Ik heb een standaard davolink dv20-20 kastje voor het internet en bellen pakket.
    Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
    met vriendelijke groet Corniche
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

2705 Reacties

14 juli 2012, 19:41

Hallo iedereen!
    Ik lig constant onder DDos vuur en het lukt me maar niet om me ip adres te veranderen. Ik heb ondertussen alles al geprobeert van cmd ipconfig /release, ipconfig /flushdns en ipconfig /renew tot zoeken in de router aan toe.
    Ik heb een standaard davolink dv20-20 kastje voor het internet en bellen pakket.

Welk ip-adres bedoel je precies? Het ip-adres dat door tele2 aan je is toegekend of je ip-adres dat je computer op het moment heeft bijv. 192.168.1.x ???
  • Corniche

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Corniche heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    3 Reacties

14 juli 2012, 19:43

Hallo iedereen!

Welk ip-adres bedoel je precies? Het ip-adres dat door tele2 aan je is toegekend of je ip-adres dat je computer op het moment heeft bijv. 192.168.1.x ???

Mijn publieke IP 82.xxx.xxx.xxx
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

2705 Reacties

14 juli 2012, 19:53

Het publieke IP-adres kan niet door jezelf veranderd worden en is door tele2 aan jou toegekend.
    Dat heeft voordelen als je bijv, een webserver draait, dan heb je altijd een vast ip-adres.
    Er zijn ook providers die met dynamische adressering werken en dat kan weer lastig zijn als je een webserver o.i.d. wilt draaien.
    De modem/router van tele2 heeft een goede hardwarematige firewall en het is verstandig om de firewall van windows ook aan te laten staan, want die regelt ook hetuitgaande verkeer.
    Verder zou je ShieldsUp eens kunnen draaien, die laat precies zien welke poorten er eventueel open staan. Ga daarvoor naar www.grc.com
  • Corniche

Starter
    3 Reacties

14 juli 2012, 19:55

Het publieke IP-adres kan niet door jezelf veranderd worden en is door tele2 aan jou toegekend.
    Dat heeft voordelen als je bijv, een webserver draait, dan heb je altijd een vast ip-adres.
    Er zijn ook providers die met dynamische adressering werken en dat kan weer lastig zijn als je een webserver o.i.d. wilt draaien.
    De modem/router van tele2 heeft een goede hardwarematige firewall en het is verstandig om de firewall van windows ook aan te laten staan, want die regelt ook hetuitgaande verkeer.
    Verder zou je ShieldsUp eens kunnen draaien, die laat precies zien welke poorten er eventueel open staan. Ga daarvoor naar www.grc.com

Nee maar het is belangrijk dat mn IP veranderd word want hij valt me dagelijks aan met DDos aanvallen zodat me internet er weer uren uitligt..
  • Zonnet(je)

2705 Reacties

14 juli 2012, 19:59

Nee maar het is belangrijk dat mn IP veranderd word want hij valt me dagelijks aan met DDos aanvallen zodat me internet er weer uren uitligt..

Dan draai je waarschijnlijk programma's op je computer die dat soort dingen oproepen. Ik heb daar nog nooit last van gehad in al die 8 jaar dat ik al bij tele2 ben.
    Heb je wel een goed antivirus-programma draaien en voor alle zekerheid eens een volledige scan gedaan.?
    Tele2 kan je in ieder geval niet zonder meer aan een ander ip-adres helpen, of je moet de klantenservice even bellen om te overleggen,maar ik geef je weinig kans.
    Je kunt op je computer ook andere DNS-servers instellen, die daarmee de dns-servers van tele2 overruled. De beste en betrouwbaarste zijn de dns-servers van www.opendns.com
    dns 208.67.222.222
    dns 208.67.220.220
    Dat voorkomt ook een boel ellende.
    Succes.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)