beantwoord

Vast internet

• 30 December 2017
  • 4 reacties
  • 111 x bekeken

Hallo tele2,

Mijn eerste vraag is waarom de klantenservice momenteel telefonisch niet bereikbaar is. Deze zou op zaterdagen bereikbaar moeten zijn tot 18.00 uur, maar om half zes kreeg ik al een bandje. Willen jullie niet verkopen?

Mijn tweede vraag is, bij het afsluiten van internet & tv is het mogelijk om verbindingsets mee te bestellen. Welk merk en type leveren jullie? En is het mogelijk om de homeplugs te beveiligen?
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 2 January 2018, 14:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bestellingen kun je gewoon online invoeren. Na de check wat voor producten op jouw adres te leveren zijn krijg je de mogelijkheid Tele2 powerplugs toe te voegen aan je bestelling.
Beste Eric, bedankt voor je reactie maar ik kan er niets mee.

Ik had al gezien dat je online home/powerplugs kunt meebestellen, daar gaat mijn vraag juist over.

Graag ontvang ik een reactie van tele2.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Geen idee waarom je een bandje kreeg. Ik weet zeker dat er tot 6 uur gesprekken binnen kwamen aangezien ik zelf ook aan het werk was. Ik ga kijken of we hier meer signalen over hebben.

De Homeplugs zijn van het merk Devolo (het type weet ik niet uit mijn hoofd), Ik snap niet wat je bedoeld met beveiligen aangezien het om een bekabelde verbinding gaat.

Zie deze pagina voor meer info.
Hoi Jeroen, bedankt voor je reactie.

Met beveiliging bedoel ik encryptie tussen de twee (of meer) homeplugs.
Het signaal kan namelijk ook buiten de woning / voor de energiemeter worden opgepikt. Het gebeurt niet vaak, maar dat riscio ga ik niet lopen.

Bedankt voor de info en ervaring hier. Ik denk dat Xs4all beter bij mijn wensen past.