beantwoord

Upgrade internet extra upgrade vanuit basis

• 17 November 2017
  • 6 reacties
  • 311 x bekeken

Hallo,

Ik heb even een vraag, op dit moment hebben we een internet basis abonnement van Tele2. Alleen zou ik graag wat meer snelheid willen. Mijn vraag is of het nut heeft om het abonnement van internet basis (50MB) om te zetten naar internet extra (80MB)?

En als je deze upgrade doorvoert, gaat je contract dan weer in voor 1 jaar?

Alvast bedankt.

Groeten,

Rick Ordelman
icon

Beste antwoord door BaardDraakje 17 November 2017, 14:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey Rick,

Het hangt er eigenlijk van af wat jouw gebruik thuis is. Mocht je met je basis internet merken dat je toch last hebt van te weinig bandbreedte dan kun je inderdaad er voor kiezen om te upgraden. Die extra MB's kunnen toch net het verschil uitmaken 🙂 Dat kan alleen jijzelf bepalen natuurlijk.

Als je upgrade naar een Basis Extra contract dan sluit je ook weer een nieuw jaarcontract af vanaf de datum dat de upgrade ingaat.
Hey BaardDraakje,

Sinds kort heb ik inderdaad de upgrade door laten voeren en weer een nieuw contract voor 1 jaar. Echter de internetsnelheid welke ik nu bereik is max. 50 MB, terwijl het een upgrade is naar 100MB waarvan ik circa 80MB zou halen. Nu zal ik niet zeuren of 5 a 10 MB minder, maar 30MB is wel een heel ander verhaal toch?

Of gaat hier ergens iets mis?

Alvast bedankt.

Groeten,

Rick Ordelman
Reputatie 5
Badge +3
Hoe doe je de snelheid test? Bekabeld of draadloos? Ik zie namelijk dat je modem wel 80 Mb/s binnen haalt?
Hoi Jasper,

Ik doe de test middels een bekabeld, direct aan de pc vanuit de modem.
Reputatie 5
Badge +3
Heb je toevallig ook al gebeld met de technische dienst? Het kan zijn dat er een monteur naar moet komen kijken. De snelheid in de modem lijkt namelijk correct
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper