Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

uitgaande email lukt niet

2 reacties
  • A.G.Blanken

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten A.G.Blanken heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 1

4 april 2011, 18:55

help help

ik krijg wel inkomende mail maar uitgaande mail werkt niet. Ik heb poort 587 gebruikt maar blijft aangeven serverfout 350. Ik heb windowsmail en geen outlook. Is dit soms het probleem??? Please iemand die weet wat ik moet doen?

Het bericht kan niet worden verzonden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is ansgerda@tele2.nl.

Onderwerp 'nieuw email adres'
    Serverfout: 530
    Reactie van server: 530 ansgerda@tele2.nl There is an error in your configuration. More info at www.tele2mail.com
    Server: 'smtp.tele2.nl'
    Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC78
    Protocol: SMTP
    Poort: 587
    Beveiligd(SSL): Nee

gr, A.G
  • peterke

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten peterke heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

4 april 2011, 21:45

A.G.Blanken schreef:

help help

ik krijg wel inkomende mail maar uitgaande mail werkt niet. Ik heb poort 587 gebruikt maar blijft aangeven serverfout 350. Ik heb windowsmail en geen outlook. Is dit soms het probleem??? Please iemand die weet wat ik moet doen?

Het bericht kan niet worden verzonden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is ansgerda@tele2.nl.

Reactie van server: 530 ansgerda@tele2.nl There is an error in your configuration. More info at www.tele2mail.com

gr, A.G

Er is zoals gewoonlijk weer een storing bij tele2.

Deze keer ligt de email eruit.
    ik kann niet ontvangen en verzenden
  • lodashift

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten lodashift heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 4

11 april 2011, 23:06

instellingen mail servers tele2

inkomende mail server
    pop3.tele2.nl
    uitgaande mail server
    smtp.tele2.nl

mocht u een account hebben via zonnet of versatel
    dan gebruikt u
    inkomende mailserver
    pop3.versatel.nl
    uitgaande mail server
    smtp.versatel.nl

peterke schreef:

A.G.Blanken schreef:

help help

gr, A.G

Er is zoals gewoonlijk weer een storing bij tele2.

Deze keer ligt de email eruit.
    ik kann niet ontvangen en verzenden

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)