beantwoord

Thuis internet werkt niet Rotterdam

  • 5 October 2021
  • 3 reacties
  • 122 x bekeken

Sinds gisteren 16:50 geen internet meer, zte modem meerdere keren opnieuw opgestart en ook gereset. Bij t opstarten knippers het internetlichtje een paar seconde rood en daarna gaat het helemaal uit.. op aanraden van de chat gisteren ook een reset gedaan maar dat heeft niet geholpen.

 

chat gaf aan dat ze op mijn adres geen internetsnelheid zagen? 
 

ik heb alle kabels gecheckt maar alles zit goed aangesloten en modem is niet verplaatst oid. Voorheen altijd goed internet gehad en t is er opeens uit geknald..

 

iemand een idee of er storing is (omgeving 3082 Rotterdam)?

 

icon

Beste antwoord door lieke.smeets 6 October 2021, 11:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lieke, allereerst van harte welkom op de Community!

Wat goed dat je al contact hebt gehad en wat opties hebt geprobeerd. Ik ga m'n uiterste best doen om je hierbij te helpen.

Op dit moment zijn er geen algemene problemen bekend. Mocht je je (in de toekomst) afvragen of er bekende problemen zijn, dan kun je altijd op deze pagina terecht voor onze dekkingskaart: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking

Hier op de Community hebben we een aantal topics staan die je altijd kunt nalopen als je problemen hebt met je mobiele of vaste internet. Zou je allereerst deze topics willen doorlopen?

 

Mocht hier niet het gewenste resultaat uitkomen, dan heb ik hier nog een topic voor je klaarstaan over het verbeteren van de wifi:

 

Laat je het ons weten als bovenstaande je heeft geholpen? Anders zoeken we uiteraard voor je verder! :blush:

Hoi Marciano,

ik heb ondertussen ook gebeld, het probleem blijkt buiten mijn woning te liggen dus het is doorgezet naar kpn en die gaan kijken wat er precies mis is!

 

bedankt voor het meedenken :)

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lieke, wat fijn om te horen dat je al duidelijkheid hebt over wat er aan de hand is en dat KPN ernaar gaat kijken! Bedankt voor de terugkoppeling en uiteraard graag gedaan.

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben of hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden. De Community staat voor je klaar! :smile: