beantwoord

Tele2 Apparatuur retour maar toch een brief ontvangen

  • 14 February 2022
  • 8 reacties
  • 236 x bekeken

Hi Tele2,

 

Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op T-mobile thuis. Ik heb een retourdoos ontvangen en heb mijn Tele2 apparatuur inclusief alle mogelijke kabels die erbij hoorden teruggestuurd. 

Op 11 februari heb ik een brief ontvangen waarin staat dat ik mijn Tele2 apparatuur moet terug sturen, zonder dat erbij staat wat er daadwerkelijk mist.

Kunnen jullie alsjeblieft kijken in jullie systeem of jullie alles goed hebben ontvangen. Ik heb een verzend bewijs van PostNL, mocht dat nodig zijn.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door hama132 15 February 2022, 09:47

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Hama,

Dit kan wel eens fout gaan, voor de snelste oplossing kun je de klantenservice even bellen, die hebben binnen 2 minuten gechecked of er nog iets  open staat en de fout eventueel herstellen (zodat jij ook geen extra kosten krijgt).

Je kunt ook wachten op een moderator als je liever niet belt (of geen tijd daarvoor hebt)

Hoi Hama,

Dit kan wel eens fout gaan, voor de snelste oplossing kun je de klantenservice even bellen, die hebben binnen 2 minuten gechecked of er nog iets  open staat en de fout eventueel herstellen (zodat jij ook geen extra kosten krijgt).

Je kunt ook wachten op een moderator als je liever niet belt (of geen tijd daarvoor hebt)

Hi Floor,

Dankjewel voor je reactie! Ik had inderdaad meerdere keren proberen te bellen en zat elke keer weer meer dan 40-50 minuten aan de lijn en kreeg maar niemand te pakken. Vandaag een hele drukke dag blijkbaar. Ik zal morgen nog eens proberen te bellen, maar het zou toch mooi zijn als een moderator zou kunnen bijspringen. Bedankt!

Beste Tele2,

Ik zit nu, as we speak, 35 minuten aan de lijn en krijg maar weer niemand te pakken. Is het echt zo druk?

Kan een moderator mij alsjeblieft helpen met deze simpele check?

opgelost

Reputatie 5
Badge +6

Fijn dat het inmiddels is opgelost, @hama132 . Mocht er in de toekomst nog iets zijn, laat je het ons dan weten middels een nieuw topic? Geniet van de rest van de week!

Hi Tele2,

Ook ik heb een brief gekregen dat ik het aparatuur moet terug sturen , Ben ook 12 augustus 2022 overgestapt naat T mobile en heb toen ook meten 12 augustus alles terug getuurd , Nu heb ik een brief waar ook in staat in de bijgesloten brief vind u wat u moet terug sturen maar die zat niet in de envelop, Graag had ik hiet uw reactie op ik heb het bewijs van post .nl nog met Barcode 3SLFVZ129215910 ik hoop u voldoende te hebben inglicht .

 

Met vriendelijke groeten

Jacky Bartels 

@Jacky 1965 

Je kunt beter een eigen topic aanmaken. Dit is een zeven maand oud topic en is gemerkt "Beantwoord". Dat wordt niet zo snel meer opgemerkt.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Jacky 1965

Welkom op de Tele2 Community! Wat goed dat je de spullen inmiddels terug hebt gestuurd. Ik kan niet in de juiste systemen om voor je te controleren of het goed is gegaan. Daarom moet ik je aanraden om telefonisch of via de chat contact op te nemen met mijn collega’s van Tele2 Thuis. Hoe je dat precies doet vind je op: tele2.nl/klantenservice.

Geniet van je zondag!

Groetjes,

Johrick

Reageer