beantwoord

Soms daalt de internetsnelheid

  • 30 May 2022
  • 6 reacties
  • 89 x bekeken

Ik heb een wifi-verbinding, maar de laatste tijd merk ik dat de internetsnelheid soms daalt. Ik heb de internetverbinding gecontroleerd, die is in orde. Dan begrijp ik niet wat er aan de hand kan zijn? Kan iemand mij alstublieft helpen om het probleem op te lossen? Elke vorm van hulp zou zeer op prijs worden gesteld.

icon

Beste antwoord door Floor109 31 May 2022, 18:44

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Kijk eens op deze pagina.

Dank u @eric voor uw hulp. Ik heb de router al gecontroleerd en de verbinding als er problemen zijn. Maar er zijn geen problemen. Toen ben ik op internet gaan zoeken en kwam ik dit bericht tegen. Ik heb er een aantal gevolgd. Eerst heb ik het apparaatstuurprogramma bijgewerkt en deze

opdracht gevolgd:

 

ipconfig /flushdns

ipconfig /release

ipconfig /renew

netsh int ip reset

Na deze oplossingen te hebben gedaan, is het probleem tijdelijk opgelost. Ook hier suggereerde een aantal andere methoden. Hoewel ik deze niet heb toegepast. Kan iemand voorstellen dat ik die methoden moet gebruiken?

Reputatie 7
Badge +12

De oplossingen die je hebt uitgevoerd zijn van invloed op je computer. NIet op de internet verbinding. Een (dieper) onderzoek naar b.v. spam of andere virussen op je computer zijn dan ook aan te bevelen.

De oplossingen die je hebt uitgevoerd zijn van invloed op je computer. NIet op de internet verbinding. Een (dieper) onderzoek naar b.v. spam of andere virussen op je computer zijn dan ook aan te bevelen.

Wat te doen dan?

Reputatie 7
Badge +12

Een (dieper) onderzoek naar b.v. spam of andere virussen op je computer zijn dan ook aan te bevelen.

Als je dit niet zelf kunt zou je een vriend kunnen vragen of b.v. studenten .

Reputatie 6
Badge +7

Klinkt mij meer als een wifi netwerk dat verstoort wordt of een instabiel signaal, heb je de klantenservice al gebeld voor een lijn-diagnose? Lijkt mij aannemelijker dan een virus op je computer.

Reageer