beantwoord

Slecht tot geen verbinding

  • 6 March 2022
  • 1 reactie
  • 78 x bekeken

Goedenmiddag,ik zit met een zeer vervelend probleem.Mijn internet valt constant uit dan weer heel even 15min ongeveer dan valt die weer uit,En dit al 2 weken lang dacht dat dit vanwege de storm was eerst,Maar aangezien deze week relatief rustig was denk ik toch dat er andere problemen zijn helaas,heb x aantal keer gerest met een naald,stekker eruit paar keer,maar nog steeds instabiel tot geen internet helaas.kan ook niet dit berichtje maken op de pc of laptop,dus maar op me mobiel internet ;/

icon

Beste antwoord door carbear 11 March 2022, 13:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hallo link

 

Hoelang had je wel een goede internetverbinding? Soms ligt het aan de bekabeling, dus je kan even de kabels checken. Of je modem werkt minder of je buren hebben een wifi signaal dat nu jouw wifi signaal verstoord (als je wifi gebruikt tenminste). Er zijn heel mogelijkheden en oplossingen, meestal helpt het zelf om een en ander te proberem en anders moet tele2 een meting doen en het probleem onderzoeken. Die meting kan op afstand met behulp van de klantenservice.

Hiier op de community staan een aantal wifi en internet tips, hopelijk heb je daar wat aan. 

 

https://forum.tele2.nl/thuis-wiki-357