Ik heb meerdere malen een reset uitgevoerd, maar helaas zonder succes.
Het powerlampje geeft een rode kleur aan, en het internetlampje is ook niet groen.
Ik heb geen internet, waardoor de tv het ook niet doet. Wel werkt de telefoonlijn.
Ik heb de technicolor tg789bvn modem
en in de media acces gateway geeft hij deze melding weer:
Your DSL connection is down. Verify that your MediaAccess Gateway is correctly connected to your phone line. If the problem persists, check your documentation.
Ik heb het volgende geprobeerd:
-Soft reset met het knopje aan de zeikant
-Hard reset met een naald aan de achterkant van de router in het reset gaatje
-Laptop met ethernet kabel geconnect en manual setup gedaan
Niks verhielp het probleem
Vanwege feestdagen is de telefoonlijn van Tele2 gesloten. Ik heb nu een heledag geen internet gehad waardoor ik veelal gebruik heb moeten maken van mijn mobiele bundel...
Dit probleem is erg frustrerend en ik zou graag zo spoedig mogelijk antwoord willen krijgen.
Beste antwoord door Anton van Tele2
Bekijk origineel bericht