beantwoord

Problemen Vast Internet in Regio Epe

  • 12 June 2022
  • 6 reacties
  • 78 x bekeken

Geen internet in de regio Epe? (8162XW)

Het internet ligt er al meer dan een uur uit. 
2x de stekker uit de modem gehad (1 minuut), geen gunstig resultaat.
Het lampje bij internet brand rood.

Helaas is tele2 niet telefonisch bereikbaar op zondag. Chatten is ook niet een optie.
(Zal wel een personeelstekort zijn, of kosten besparing, kies maar… de service laat in ieder geval weer te wensen over.)
De bod vind dat internet thuis gelijk staat aan wifi en lijkt het woord storing niet te (willen) kennen.

Schiet lekker op zo. 
 

icon

Beste antwoord door apvandriesum 12 June 2022, 16:41

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @apvandriesum,

De klantenservice is inderdaad op zondag gesloten, maar op Facebook en Twitter zijn we op zondag wel tot 18:00 uur te bereiken. Mijn excuses voor de late reactie hier, was op de andere kanalen even druk, maar houd in de toekomst ook dit topic in de gaten voor updates:

 

Werkt voor jou ook alles weer? Ik hoor het graag van je! 😄

Yes, het is weer in de lucht.

Fijn dat er wel gewerkt wordt aan storingen, ondank dat er geen klantenservice beschikbaar is.

De klantenservice is inderdaad op zondag gesloten, maar op Facebook en Twitter zijn we op zondag wel tot 18:00 uur te bereiken.

 

Welk Twitter account is dat?

Bij het Twitter account dat ik volg (@Tele2Nederland) staat geen envelopje voor berichten sturen.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Léonz

Mocht je ons willen bereiken op Twitter, kun je eerst een openbare Tweet sturen, we zullen je dan gaan volgen! Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, wil je dan een nieuw topic starten hier op de Community? Dan ga ik je helpen!

Hallo Johrick,

Wat bedoelt u met een openbare tweet?

Hoe ziet die er dan uit?

Als ik ga twitteren dat Mark Rutte zijn beste tijd gehad heeft dan gaat u mij toch niet volgen?

Moet er een hashtag in of zo?

Reputatie 5
Badge +6

Als je ons taggt (@Tele2Nederland), dan komt het bij ons binnen, @Léonz! Wat ik ook kan doen, is op een handmatige manier jou gaan volgen. Wil je mij even een PM hier sturen met je gebruikersnaam? Dan ga ik je volgen! 😊