beantwoord

Opzegging

  • 3 August 2022
  • 8 reacties
  • 190 x bekeken

In verband met de samenwerking van Tele2 met T-mobile heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. De datum van overgang is nog niet bekend, omdat de glasvezel nog niet is aangesloten in mijn woning door de glasvezel beheerder. T- mobile zou mijn opzegging bij Tele2 regelen, maar ik heb per ongeluk het klantnummer doorgegeven in plaats van mijn contractnummer.

Dat houdt in dat ik het nu zelf moet doen, maar ik heb nog geen opzegdatum, omdat ik zit te wachten op de glasvezel in mijn woning op de Ereprijsstraat.

Mijn contractnummer is 9096104.

Moet ik nu al het opzegformulier aan u toesturen, want ik wil ook niet dubbele kosten betalen of een boete krijgen omdat ik niet op tijd hebt opgezegd.

icon

Beste antwoord door Reija000 4 August 2022, 16:50

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

@Arnout_1967 Als dit over een mobiel abonnement gaat, dan kun je een abonnement bij je nieuwe provider aanschaffen en dan nummerbehoud aanvragen. Dan wordt op de datum van nummerportering jouw nummer overgezet en het Tele2 abonnement beeindigd. 

Ik heb gisteren Tele2 klantendienst gebeld. Alles komt in orde, omdat alle klanten van Tele2 over gezet moeten worden naar T - Mobile, worden er geen extra kosten gerekend voor klanten die niet op tijd opgezegd hebben.

Ik wil het abonnement opzeggen omdat het internet bereik bij Tele slechter is dan bij andere provider 

Graag wil ik dan het nummer daar naar toe meenemen 

Oh dus ik kan een andere provider nemen omdat die beter is naar mijn mening?

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Reija000!

Ik snap héél goed dat je geen dubbele kosten wilt ontvangen - want daar zit natuurlijk niemand op te wachten! Mijn collega’s van de klantenservice kunnen dit het beste voor je checken. Zij zijn te bereiken op het volgende nummer: 020 - 754 4444. Laat je ons weten of het is gelukt? 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Arnout_1967, excuses voor de vertraagde reactie. Je kunt uiteraard altijd overstappen naar een andere provider. Let hierbij wel op de einddatum van je huidige contract. Ik zie dat deze tot 25-09-2024 loopt. 

Het is mogelijk om je abonnement vervroegd op te zeggen, wel betaal je hier een afkoopsom over. Bij een vroegtijdige opzegging betaal je 50% van je resterende abonnementskosten. Als je nog een toestelkrediet open heb staan, dan betaal je dit ook in één keer af. De opzegging regel je via MijnTele2. Je krijgt dan ook direct te zien wat je afkoopsom is.

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Reija000,

Wat fijn om te horen dat er duidelijkheid is! Ook handig voor klanten die wellicht met hetzelfde zitten. Als we nog iets voor je kunnen doen, kun je altijd een nieuw topic openen! Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe.

Reageer