beantwoord

Onterechte incasso na overstap blijft doorgaan

  • 3 March 2022
  • 1 reactie
  • 82 x bekeken

Sinds medio september 2021 ben ik met de vaste aansluiting overgestapt van Tele2 naar kpn. Oorspronkelijk was dit al voor maart zo gepland, maar dan werd alles een half jaar uitgesteld. Het lijkt erop dat door dit uitstel iets in de administratie mis liep. i.i.g. ontving ik trouw elke maand een Tele2-factuur voor niets. Dit is inmiddels 2 keer met de helpdesk besproken en er werd 2 keer beloofd dat ik mijn abonnementskosten vanaf oktober terugbetaald zou krijgen, maar gebeurd is er nog niets! In tegendeel, er blijven nieuwe facturen komen… 

icon

Beste antwoord door Floor109 4 March 2022, 20:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Heb je een mail gehad waarin een opzegdatum wordt bevestigd? Als deze midden februari was, dan zal de opzegging en credit op de maart factuur zichtbaar zijn.