Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Beantwoord: mail van zonnet:go.php called without legal referer. please enable browser referals f

Resultaten 1 tot en met 6 van 6
  • mensch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mensch heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    2 Reacties

29 juli 2013, 10:47

Weet iemand een oplossing voor het volgende probleem ?
    Als ik in mijn e-mail account van zonnet.nl een email open met een bijlage  van bijvoorbeeld de Intratuin en als ik deze site wil raadplegen en doorklikken dan krijg ik sinds vorige week de volgende melding:"go.php called without legal referer. please enable browser referals for link direct to work "en kan ik deze site niet raadplegen.
    Bij tele2 wisten ze niet wat het probleem is.
    Deze melding krijg ik op mijn ipad,laptop en ook bij inloggen op het werk, zowel bij Google als bij Google chrome.

Bedankt.
    Gemarkeerd als antwoord: Zonnet(je) op 29 Jul 2013, 11:44

Als ik in mijn e-mail account van zonnet.nl een email open met een bijlage van bijvoorbeeld de Intratuin en als ik deze site wil raadplegen en doorklikken dan krijg ik sinds vorige week de volgende melding:"go.php called without legal referer. please enable browser referals for link direct to work "en kan ik deze site niet raadplegen.
    Deze melding krijg ik op mijn ipad,laptop en ook bij inloggen op het werk, zowel bij Google als bij Google chrome.

Bedankt.

Gaat het ook fout als je in de webmail de bijlage opent?
    Zo te lezen ligt het aan de bijlge(n) en niet aan jouw computer(s) omdat je op meerdere systemen dezelfde fout krijgt.
    Ik kan me niet voorstellen dat het aan het zonnet-account ligt. Tele2 heeft een hele poos geleden wel aangegeven dat het beter is voor de zonnet-accounts de volgende mailservergegevens te gebruiken:
    pop3.versatel.nl poort 110 i.p.v. pop3.zonnet.nl
    smtp.versatel.nl poort 25 i.p.v. smtp,zonnet.nl
    Dan leest jouw zonnet-account de mail uit via een andere mailserver.
    Succes.

Bekijk origineel bericht
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

2705 Reacties

29 juli 2013, 11:44

Als ik in mijn e-mail account van zonnet.nl een email open met een bijlage van bijvoorbeeld de Intratuin en als ik deze site wil raadplegen en doorklikken dan krijg ik sinds vorige week de volgende melding:"go.php called without legal referer. please enable browser referals for link direct to work "en kan ik deze site niet raadplegen.

Bedankt.

Gaat het ook fout als je in de webmail de bijlage opent?
    Zo te lezen ligt het aan de bijlge(n) en niet aan jouw computer(s) omdat je op meerdere systemen dezelfde fout krijgt.
    Ik kan me niet voorstellen dat het aan het zonnet-account ligt. Tele2 heeft een hele poos geleden wel aangegeven dat het beter is voor de zonnet-accounts de volgende mailservergegevens te gebruiken:
    pop3.versatel.nl poort 110 i.p.v. pop3.zonnet.nl
    smtp.versatel.nl poort 25 i.p.v. smtp,zonnet.nl
    Dan leest jouw zonnet-account de mail uit via een andere mailserver.
    Succes.
  • mensch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mensch heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    2 Reacties

29 juli 2013, 11:53

Hallo,

Het betreft  alleen maar webmail vanwaar het niet lukt.
    Ik heb een mailtje doorgestuurd naar een collega en die kan wel een link openen van een site, geen probleem
    groeten,

Aad Mensch
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

2705 Reacties

29 juli 2013, 12:00

Hallo,

Het betreft alleen maar webmail vanwaar het niet lukt.
    Ik heb een mailtje doorgestuurd naar een collega en die kan wel een link openen van een site, geen probleem
    groeten,

Aad Mensch

Dan kan ik je helaas even niet verder helpen.
    Succes.
  • Jacqueline05

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jacqueline05 heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    7 Reacties

20 augustus 2013, 09:26

Heb jij hier al een oplossing voor gekregen, ik heb nl. hetzelfde probleem.
    Groet Jacqueline
  • eelko

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten eelko heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    2 Reacties

23 augustus 2013, 11:05

Iemand al antwoord? zelfde probleem, is alleen bij Tele 2

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)