-
-
Aan het warmlopen
-
2 reacties
Beste Tele2 / Zonnet,
Ik heb een Zonnet mailaccount / mailadres xxxx@zonnet.nl
Deze werkt al jaren prima, maar sinds halverwege afgelopen juli kan niemand meer mailen naar mijn mailadres.
Iedereen krijgt een bouncer melding:
Soft bounce melding: 550 - Sorry, we do not accept connections from you
Dus alle webshops, nieuwsbrieven, vrienden, familie en kennissen krijgen allemaal deze melding na het sturen van een mail naar xxxxx
@zonnet.nlDe mailserver aan zonnet kant lijkt dus geen berichten meer te willen/kunnen accepteren.
Er lijkt dus een globale instelling verandert te zijn, waardoor dit nu ineens gebeurt.
Ik zag dat er al vaker dit soort meldingen zijn geweest op dit forum, dus ik hoop dat iemand van Zonnet mij kan helpen.
Ik ben reeds 3 weken heen en weer aan het mailen met de helpdesk, maar dit lijkt dood te lopen omdat men maar blijft vragen naar mijn instellingen van mijn mailprogramma, maar daar zit het probleem totaal niet in. Het probleem zit aan de voorkant, aan de mailserver kant.
Dus zonnet: Help aub!
Dank u!