beantwoord

Mail blokkade

  • 31 July 2022
  • 8 reacties
  • 120 x bekeken

Beste Tele2 / Zonnet,

Ik heb een Zonnet mailaccount / mailadres xxxx@zonnet.nl

Deze werkt al jaren prima, maar sinds halverwege afgelopen juli kan niemand meer mailen naar mijn mailadres.

Iedereen krijgt een bouncer melding:

Soft bounce melding: 550 - Sorry, we do not accept connections from you

Dus alle webshops, nieuwsbrieven, vrienden, familie en kennissen krijgen allemaal deze melding na het sturen van een mail naar xxxxx@zonnet.nl
De mailserver aan zonnet kant lijkt dus geen berichten meer te willen/kunnen accepteren.
 
Er lijkt dus een globale instelling verandert te zijn, waardoor dit nu ineens gebeurt.
 
Ik zag dat er al vaker dit soort meldingen zijn geweest op dit forum, dus ik hoop dat iemand van Zonnet mij kan helpen.
 
Ik ben reeds 3 weken heen en weer aan het mailen met de helpdesk, maar dit lijkt dood te lopen omdat men maar blijft vragen naar mijn instellingen van mijn mailprogramma, maar daar zit het probleem totaal niet in. Het probleem zit aan de voorkant, aan de mailserver kant.
Dus zonnet: Help aub!
Dank u!
icon

Beste antwoord door WhTurner 31 July 2022, 13:55

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Herb je een betaald abonnement bij Zonnet?  Dan kan je beter daar vragen, want zonnet hoort niet meer bij Tele2.

Het is ook niet handig om je emailadres op dit openbare forum te vermelden ter voorkoming van spam.

Beste Tele2 / Zonnet,

Ik heb een Zonnet mailaccount / mailadres xxx@zonnet.nl

Deze werkt al jaren prima, maar sinds halverwege afgelopen juli kan niemand meer mailen naar mijn mailadres.

Iedereen krijgt een bouncer melding:

Soft bounce melding: 550 - Sorry, we do not accept connections from you

Dus alle webshops, nieuwsbrieven, vrienden, familie en kennissen krijgen allemaal deze melding na het sturen van een mail naar xxx@zonnet.nl
De mailserver aan zonnet kant lijkt dus geen berichten meer te willen/kunnen accepteren.
 
Er lijkt dus een globale instelling verandert te zijn, waardoor dit nu ineens gebeurt.
 
Ik zag dat er al vaker dit soort meldingen zijn geweest op dit forum, dus ik hoop dat iemand van Zonnet mij kan helpen.
 
Ik ben reeds 3 weken heen en weer aan het mailen met de helpdesk, maar dit lijkt dood te lopen omdat men maar blijft vragen naar mijn instellingen van mijn mailprogramma, maar daar zit het probleem totaal niet in. Het probleem zit aan de voorkant, aan de mailserver kant.
Dus zonnet: Help aub!
Dank u!

 

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

 

Is je Zonnet account nog gekoppeld aan een actief Tele2 internet thuis abonement?

Zo ja, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice van Tele2

Zo nee, dan raad ik je aan omcontact op te nemen met de klantenservice van Zonnet via hun website.

 

Mensen met een los staande Zonnet / Versatel account worden niet meer ondersteund door Tele2

 

Des

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Espanjer!

Ik zie dat inmiddels @Des2000 en @WhTurner je al hebben geholpen met fantastische antwoorden. Het is inderdaad namelijk zo dat wij geen e-mailadressen van Zonnet/Versatel ondersteunen. Je kan dan het beste contact opnemen met de klantenservice van hun, dit omdat wij jou hier niet verder mee kunnen helpen.

Heb je nog een actief Tele2 Thuis-abonnement, dan adviseer ik je om contract op te nemen met onze Thuis-afdeling. Deze toppers kunnen je hier wellicht alsnog mee helpen! Je kan vinden op onze website hoe je contact met ze opneemt. 

Zoals @WhTurner al aangaf, adviseer ik je ook om jouw e-mailadres te verwijderen uit dit topic, dit omdat je e-mailadres nu openbaar staat en iedereen dit kan inzien!

Groetjes,
Manouk

@Manouk van Tele2  Volgens mij kunnen gewone gebruikers van het forum alleen in het eerste uur na plaatsing hun bericht wijzigen.. Later zal een van de moderatoren dat moeten doen.

 

Reputatie 3
Badge +1

@WhTurner het is inmiddels al aangepast, maar heb het toch even benoemd zodat iedereen die dit topic leest het in de toekomst kan meenemen als informatie. Zou zonde zijn als iedereen de gegevens kan meelezen! Top dat je zo oplettend bent, dankjewel! 😄

@Manouk van Tele2    Ib het oorspronkelijke bericht staan nog tweemaal het emailadres  😎

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik ben reeds geholpen!

Dus dit topic kan gesloten worden.

Reageer