beantwoord

Kapot modem omruil

  • 17 July 2021
  • 1 reactie
  • 138 x bekeken

Mijn modem, ZTE, had laatst de geest gegeven. Ik zou een "nieuw" modem krijgen. Wat schetste mijn verbazing, ik kreeg een modem met nogal aardig wat gebruikssporen. Gezien ik aan mijn verplichtingen moet voldoen verwacht ik dat van Tele2 ook en niet een modem, dat nog vies is ook te krijgen. Ben dan ook van plan dit modem terug te sturen. Overweeg ook om mijn abonnement op te zeggen. Dit is op z'n minst zeer ongezond in deze tijd!!!

Goran 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 19 July 2021, 14:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Travnik,
Welkom op de Community! Het klopt dat wij onze modems hergebruiken. We noemen dat refurbished modems en dat is goed voor het milieu en dus beter voor onze wereld!  We doen er alles aan om de modems er weer netjes uit te laten zien als wij die terugkrijgen van onze klanten. Deze worden grondig schoongemaakt en nagekeken. Het kan voorkomen dat er beschadegingen op het modem zitten, dit zijn gebruikssporen. 

Ik kan mij voorstellen dat je schrikt als jouw modem niet nieuw is als je dat verwacht. Werkt het modem wel goed? Dat is natuurlijk het belangrijkste! 

Mocht je graag het modem willen omruilen dan kan ik voor je uitzoeken wat de beste mogelijkheid is. Ik hoor graag van je!