Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Beantwoord: IPV6

7 reacties
  • huibl

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten huibl heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

6 juni 2012, 12:56

Beste allemaal,

Vandaag is het de wereldwijde IPV6 dag (http://www.worldipv6launch.org/) en ik kom tot de conclusie dat Tele2 nog geen IPV6 ondersteuning heeft. Zowel niet op het netwerk als in de firmware van de router.

Wanneer word IPV6 op het tele2 netwerk verwacht? Want ik kan nu dus niet mijn eigen spullen testen of het werkt...
    Gemarkeerd als antwoord: Zonnet(je) op 06 Jun 2012, 13:20

Kijk op:<br /> <a href="http://ipv6.tele2.net" rel="nofollow" target="_blank">http://ipv6.tele2.net</a>

Bekijk origineel bericht
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 2705

6 juni 2012, 13:20

• huibl

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten huibl heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 2

6 juni 2012, 14:13

Daar heb ik gekeken en deze is niet meer geupdate sinds 2008, dus 4 jaar geleden.

Het is nu dus echter wel zo dat Tele2 het onmogelijk maakt om gewoon werk te doen omdat een internetprotocol niet ondersteund word (Waar al 10 jaar aan gewerkt word) beetje jammer....
  • Zonnet(je)

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zonnet(je) heeft ontvangen van andere leden.

6 juni 2012, 15:37

Maar wat voor werk kun je dan niet doen?
    Ik gebruik het DV2020 modem van tele2 en als ik op het icoontje van mijn computer klik zie ik zowel een IPV6- als een IPV4-adres staan.
    Dus wat is het probleem?
  • Zonnet(je)

7 juni 2012, 13:21

Ik heb nog een artikel gevonden over IPV6 in de telegraaf:
    De bijlage is niet gelukt, ik probeer het nog een keer.
  • Zonnet(je)

7 juni 2012, 13:23

Dit is de bijlage bron: De Telegraaf
  • EK1962

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EK1962 heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    Reacties: 6

8 juni 2012, 09:33

Maar wat voor werk kun je dan niet doen?Ik gebruik het DV2020 modem van tele2 en als ik op het icoontje van mijn computer klik zie ik zowel een IPV6- als een IPV4-adres staan.Dus wat is het probleem?

het leuke is dat ik het 50Mbit abbo heb en IPV6 moest uitschakelen van de helpdesk omdat het moden dan verbinding probeerde te maken met zowel 4 als 6 en dat gaat fout.
    dit is wel zo'n jaar geleden en weet dus niet of de problemen daar van zijn opgelost met VDSL.
    draai dus nog steeds op IPV4, en IPV6 staat uit en zie die dus niet in mijn netwerk.
  • Zonnet(je)

8 juni 2012, 11:01

In het 20mb-modem is niet zo'n voorziening om iets aan of uit te zetten, alleen in netwerkinstellingen van je computer.
    Zo zie je maar weer dat tele2 echt wel met zijn tijd meegaat, moeten ze ook wel.
    Zet nu IPV6 eens aan en kijk dan eens wat er gebeurt.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)