beantwoord

Internet valt steeds weg (wifi en kabel)

  • 11 May 2021
  • 3 reacties
  • 565 x bekeken

Sinds een tijdje valt het internet steeds vaker weg. Dit gebeurd zowel bij wifi als op de computer met netwerkkabel. Er blijft wel verbinding met het modem, maar die ontvangt dan geen internet signaal.

In de modem status staat er dan bij DSL “disconnected” en “no carrier”. 

Modem resetten heeft geen zin, het blijft gebeuren.

Het is nog een vrij nieuwe modem (H369A).

Iemand een idee wat te doen?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 11 May 2021, 23:06

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Bekend probleem. Bij mij valt internet de laatste paar weken bijna elke dag wel uit, soms een uurtje, soms een paar uurtjes en soms een halve dag….Heel vervelend als er thuis gewerkt en gestudeerd wordt. Ik had al gebeld met de storingsdienst omdat de voorgeschreven oplossingen geen soelaas boden, maar zij beweerden dat het aan mijn slechte bekabeling moest liggen en zouden een monteur langs sturen. Op de SMS een afspraak daarvoor te maken wacht ik nog steeds …. 

En, is het euvel ondertussen opgelost en zo ja wat is er aangepast?

Bekend probleem. Bij mij valt internet de laatste paar weken bijna elke dag wel uit, soms een uurtje, soms een paar uurtjes en soms een halve dag….Heel vervelend als er thuis gewerkt en gestudeerd wordt. Ik had al gebeld met de storingsdienst omdat de voorgeschreven oplossingen geen soelaas boden, maar zij beweerden dat het aan mijn slechte bekabeling moest liggen en zouden een monteur langs sturen. Op de SMS een afspraak daarvoor te maken wacht ik nog steeds …. 

Reputatie 7

Noteer vooral de tijden waarop dit voorkomt. De klantenservice kan een lijn meting doen, maar dat is natuurlijk maar 1 moment. Het is dan voor de technische dienst handig om tijden van storing te hebben. Het zou ook kunnen dat ze je een nieuw modem sturen.

Reageer