beantwoord

Internet valt steeds weg

• 28 December 2017
  • 14 reacties
  • 607 x bekeken

Al sinds zaterdag valt het internet steeds weg. Een reset helpt niet. Iedere keer is het zo'n 10 min of korter weg, dit gaat de hele dag door. Een film kijken is op deze manier onmogelijk. Zo te lezen zijn er momenteel meer met hetzelfde probleem. Graag z.s.m. oplossen.
icon

Beste antwoord door Christel van Tele2 2 January 2018, 09:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Ook hier problemen met internet en tv wat steeds wegvalt...hierdoor kan ik ook niet bellen met huis telefoon.
Is er een landelijke storing ofzo want heel erg vervelend is het wel....
Het lijkt er wel op ja
Badge +2
Welkom op het forum, Danielle0103!
Lastig dat je verbinding steeds wegvalt. Merk je dat via draadloos of bekabeld internet?

@Ket
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Christel
Dit is draadloos en bekabeld. Lampjes op het modem knipperen ook steeds (bijna constant) en af en toe is deze rood.

Groet danielle
Badge +2
Welk lampje wordt rood als je verbinding wegvalt?
Het status lampje wordt rood. Het lampje bij wlan knippert voortdurend. Als het status lampje rood wordt gaat alles uit.
Daar heb ik ook steeds last van mijn internet valt ook steeds weg en doet heel traag
Reputatie 5
Badge +2
@Haitam

Maak a.u.b. even een eigen topic aan. Zo blijft het voor de moderators ook overzichtelijk en kunnen ze je sneller helpen.
Het lampje voor internet gaat nu ook rood branden
Krijg ik ook nog een reactie? Al jaren klant en een keer eerder een lang weekend geen internet gehad. Het is nu al een week dat het niet fatsoenlijk werkt. Zo te lezen zijn er veel mensen met dezelfde problemen. Is er een storing of is er iets anders aan de hand?
Badge +2
In je modem zie ik geen afwijkende waardes. Aangezien je power-lampje rood wordt wanneer je verbinding wegvalt lijkt het erop dat je modem kapot is. Ik heb je een nieuw modem gestuurd welke je ontvangt met 3 tot maximaal 5 werkdagen. Het oude modem hoef je niet te retourneren. Laat je weten of het met je nieuwe modem wel goed werkt?
Bedankt. Hopelijk gaat dit werken. Het is vandaag weer helemaal drama.
Het lijkt erop dat alles nu weer werkt. Bedankt!
Badge +2
Super! Graag gedaan!