Internet onstabiel

• 17 December 2017
  • 14 reacties
  • 323 x bekeken

De laatste tijd valt de internetverbinding om de 10 tot 20 minuten steeds voor enkele seconden tot minuten weg. Reset van modem heeft niets opgeleverd. Misschien kan Tele2 hier eens naar kijken. Groet, Ronald

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Hoi ronaldkivits. Zoals je op het forum ziet hebben meerdere mensen hier sinds een aantal weken last van, ikzelf ook. Echter na weken wachten nog geen oplossing van Tele2. Succes!
Badge +2
Hoi ronaldkivits,

Zou je je klantnummer in je profiel willen vermelden? Hiermee kan ik je verbinding controleren 🙂.

@arnzzz
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Christel
Hoi ronaldkivits,

Zou je je klantnummer in je profiel willen vermelden? Hiermee kan ik je verbinding controleren 🙂.

Hoi Christel, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn klantnummer toegevoegd. Verneem graag van je. Probleem is dat iedere keer als mijn wifi wegvalt de verbinding met het netwerk van het werk wordt verbroken.

@arnzzz
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Christel
klantnummer zojuist toegevoegd.
Hoi Christel, heb je nog gekeken?
Badge +2
Is het je draadloze of bekabelde verbinding die wegvalt? De snelheid is namelijk prima en er staan ook geen fouten op je lijn 🙂
Hoi Christel, de draadloze verbinding valt met regelmaat weg de laatste tijd. Niet lang maar telkens een paar minuten. Het afgelopen uur al drie keer. Onder een netflix film blijft het beeld dan meerdere keren hangen. Ook de wifi op de telefoon valt dan een paar minuten weg. We kijken weinig tv maar die is ook verbonden met het modem en ook de tv zenders zijn al een aantal keer vastgelopen.

in het verleden heb ik hier nooit last van gehad. Enig idee waar dit nu door kan komen?
Badge +2
Om te achterhalen of het instabiele verbinding van buitenaf is wil ik je vragen om je verbinding bekabeld te testen. Zou je mij kunnen laten weten of bekabeld internet ook wegvalt?
lijkt erop dat de vaste verbinding geen storingen heeft. Heb nu al de hele ochtend de pc bekabeld aangesloten en hij heef nog geen uitval gehad.

Wel vallen tv zenders ook af en toe weg. En die is wel bekabeld aangesloten.
Badge +2
Bedankt voor het testen! In dat geval is het beter dat we een monteur laten komen voor de televisiestoring. De monteur kan vanaf 2 januari tussen 0800-1300 of tussen 1300-1800. Wat komt je het beste uit?
Doe maar tussen 8 en 13.00 uur. Ik ga ervan uit dat hier geen kosten aan verbonden zijn.
Mvg Ronald
Badge +2
De monteur staat voor je ingepland op 2 januari tussen 0800-1300, hier zijn inderdaad geen kosten aan verbonden. Laat je weten of de monteur het heeft opgelost?
He Christel, ik heb het even een paar dagen afgewacht maar het lijkt erop dat de storingen zijn verholpen door de monteur. De TV blijft niet meer hangen en internet is weer stabiel. De monteur was op tijd en heeft het modem vervangen. Super service en netjes afgehandeld. Bedankt!!
Badge +2
Fijn dat het naar behoren werkt, graag gedaan! 🙂