Skip to main content
beantwoord

Internet Nijmegen al meer dan 24 uur eruit


Sinds gisterochtend hebben wij geen internetverbinding (Nijmegen). De tv vanuit Tele2 werkt wel. Gisteren gebeld, probleem zou bekend zijn en er werd aan gewerkt. Vandaag echter nog steeds geen internet. Ik ervaar de communicatie vanuit Tele2 als zeer slecht. Slechts één topic dat ook nog eens gesloten is (alsof het probleem al is opgelost) en summier informatie geeft m.b.t. regio's en geen updates. Hoe lang gaat dit nog duren?

 

Met vriendelijke groet,

Janneke

Beste antwoord door Johrick van Tele2

Hi allemaal, ik heb even met jullie meegekeken en zag dat er in het storingstopic een melding is gedaan over een verstoring. 

 

 

Mochten jullie nog steeds hinder ervaren, staan er in het topic tips om dit te verhelpen! 

Bekijk origineel bericht

34 reacties

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 17 januari 2022

Yep, ook hier weer een teken van leven. Dank!


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 17 januari 2022

Bij ons doet hij het ook weer.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 januari 2022

Ik hoor ook naast me deze signalen, we gaan nog even rondbellen of dit bij iedereen het geval is. Kunnen meerdere mensen dit bevestigen?


  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 17 januari 2022

Bij mij brand er geen rood lampje meer en tv start ik net op en wifi doet het ook weer.

Ik weet niet wie ik moet bedanken maar dat het nu in 1x zo snel hersteld is,gelukkig!!


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 januari 2022

Dat snap ik hoor! Weet wel dat ze er heel druk mee bezig zijn om het op te lossen.


  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 17 januari 2022

Oké, bedankt voor je duidelijke uitleg. 

Maar lastig vindt ik het wel.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 januari 2022
Marionneke schreef:

Sorry Floor109,

Dan gaat jullie communicatie compleet langs elkaar heen want deze medewerkster vertelde mij toch echt dat ze naar 2 afdelingen het bericht heeft gestuurd over de storing en ik ben niet doof dat ze mijn nummer erbij heeft gezet zodat ze mij vandaag nog zouden bellen.

Ik wil niet naar doen maar word wel boos doordat de een dit zegt en de ander weer wat anders.Sorry.

Dat snap ik hoor, ik zeg ook niet dat het niet klopt wat je zegt. Je belde als een van de eerste, op dat moment was het nog niet officieel bekend dat de storing nog speelde. Vandaar dat mijn collega het alsnog heeft uitgezet naar de technische dienst. Maar ik dacht ik benoem het toch even, dan heb jij geen verkeerde verwachting.

Ik ben van die afdeling die ze benoemd heeft (technische dienst) dus ik ben net wat meer op de hoogte dan de reguliere klantenservice medewerker.


  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 17 januari 2022

Sorry Floor109,

Dan gaat jullie communicatie compleet langs elkaar heen want deze medewerkster vertelde mij toch echt dat ze naar 2 afdelingen het bericht heeft gestuurd over de storing en ik ben niet doof dat ze mijn nummer erbij heeft gezet zodat ze mij vandaag nog zouden bellen.

Ik wil niet naar doen maar word wel boos doordat de een dit zegt en de ander weer wat anders.Sorry.


  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 17 januari 2022

En inderdaad,die tips,daar hebben we niets aan,2 afdelingen van tele2 zijn nu op de hoogte gebracht omdat het een STORING vanaf vrijdag op zaterdagnacht is dus die tips werken niet.

Aardig geprobeerd met tips maar het ligt bij tele2 en wij moeten maar weer afwachten....


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 januari 2022
Marionneke schreef:

Ook ik heb weer gebeld,de storing was er uit gehaald dus niet bekend bij tele2.

Verteld van alle reacties op het forum en de storing had 24 uur mogen duren maar niet langer,dus wel en ze heeft 2 afdelingen bericht over de storing want die is er dus nog steeds en ik zou vandaag gebeld worden door tele2,ben benieuwd want mijn vertrouwen zakt met de minuut naar beneden,waardeloos en zeer teleurstellend!!!

Ik verwacht niet dat je teruggebeld gaat worden, mijn collega heeft een ticket uitgezet naar de technische dienst, maar dat is alleen van toepassing als er geen algemene storing is.

Jouw storing heeft te maken met een algemene storing en hoeft dus niet individueel opgepakt worden. We doen bij zo’n ticket natuurlijk altijd nog wel even een controle, maar ik verwacht dat jij net zoals de andere klanten uit Nijmegen vanzelf weer diensten krijgt.


  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 17 januari 2022

Ook ik heb weer gebeld,de storing was er uit gehaald dus niet bekend bij tele2.

Verteld van alle reacties op het forum en de storing had 24 uur mogen duren maar niet langer,dus wel en ze heeft 2 afdelingen bericht over de storing want die is er dus nog steeds en ik zou vandaag gebeld worden door tele2,ben benieuwd want mijn vertrouwen zakt met de minuut naar beneden,waardeloos en zeer teleurstellend!!!


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 17 januari 2022

Update: Het ging dus om een storing. De storing was zaterdag ochtend gesignaleerd en daarna ook weer aangegeven als opgelost. Hij was echter niet opgelost en zo hadden heel veel mensen in Nijmegen nog last van een storing. De vrouw van de klantenservice snapte het ook niet. Dit probleem is niet vanuit huis op te lossen, dus kun je er zelf niets aan doen om te helpen. Ze zullen de centrale storing oplossen en dan hebben mensen in Nijmegen weer internet. Het is nu afwachten, opeens zal het internet weer werken. 

Ik weet echter niet of het nodig is om aan te geven dat je last hebt van de storing. Want ze houden wel een lijst van klanten bij die ook last hebben van de storing. Maar als het goed is wordt het opgelost!

 

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 januari 2022

Je bedoelt mij denk ik, maar klopt! Ik heb ook gereageerd op je PB


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 17 januari 2022

Hallo Lotte,

Ik had je ook al ge pbt. Ik ben zelf niet zo'n computerwonder. Is usb tethering gewoon een kwestie van aansluiten met usb en dan ergens in je telefoon kiezen voor usb tethering?


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 januari 2022
JannekeNijmegen schreef:

Ha Lotte, ik ook :-)! Ik moet alleen zo echt weg dus wellicht kan ik ze vanochtend niet eens spreken. Ik heb wel mobiel van tele2 maar heb deze week online presentaties te geven voor mijn werk. Vertrouw dan toch niet zo op een mobiele hotspot...

Ik gebruik zelf altijd USB tethering, dit werkt perfect. Dan sluit je je mobiel aan op je laptop/desktop met USB en dan is het een soort van LAN verbinding. Bij mij is dat nog nooit weggevallen, maar kan aan de regio liggen natuurlijk.


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 17 januari 2022

Ha Lotte, ik ook :-)! Ik moet alleen zo echt weg dus wellicht kan ik ze vanochtend niet eens spreken. Ik heb wel mobiel van tele2 maar heb deze week online presentaties te geven voor mijn werk. Vertrouw dan toch niet zo op een mobiele hotspot...


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 17 januari 2022

Nou Janneke! Ik sta een 15 minuutjes erin kijken wie eerder geholpen word ;) 

Helaas heb ik echter niets met Tele2 op mijn telefoon dus zal dat voor ons studenten huis niets uithalen.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 januari 2022

Er bellen heel veel mensen dus het probleem lijkt helaas terug gekeerd, als er iemand mobiel heeft bij Tele2/T-Mobile kan ik je een unlimited data voucher geven voor 7 dagen, stuur me maar een privebericht indien dit gewenst is.


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 17 januari 2022

Allemaal al gedaan Johrick. Het probleem zit echt bij Tele2, sta nu in de wacht bij de klantenservice.


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi allemaal, ik heb even met jullie meegekeken en zag dat er in het storingstopic een melding is gedaan over een verstoring. 

 

 

Mochten jullie nog steeds hinder ervaren, staan er in het topic tips om dit te verhelpen! 


  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 17 januari 2022

Mag toch hopen dat het snel opgelost is. Het is vandaag de derde dag met daarbij 0 communicatie. Erg jammer, want velen zijn afhankelijk van het internet. Al helemaal nu met het thuis werken.


  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 17 januari 2022

Het zou verholpen moeten zijn volgens het topic maar hier nog steeds geen internet. Ook niet na verschillende malen de modem opnieuw te hebben opgestart. Straks maar weer bellen :-(


  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 17 januari 2022

Vandaag de 3de dag,nog geen verandering. 

En als ik dan lees dat mensen die thuis werken of moeten studeren schrik ik hier toch wel erg van.Zo zie je maar hoe belangrijk internet maar ook voor veel mensen tv is(ik ben op leeftijd en heb de tv veel aan staan om maar iets te horen en zien ).

En dan lees ik dat de moderators er vandaag weer zijn......wordt het weer een stressvolle dag met ellenlange wachttijden aan de telefoon zonder resultaat of zal het ze dan eindelijk lukken na 3 dagen om weer enigszins een beetje tevreden klanten te krijgen?????

Fingers crossed!


  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 16 januari 2022

Waanzinnig dat Tele2 zich niet beseft dat dit niet de ‘customer journey’ is waar de ‘customer’ heel erg blij van wordt. Unlimited verbazingwekkend.
 

Trouwens inmiddels ook als databundels (zit mobiel ook bij Tele2) van mn gezin moeten uitbreiden ivm schoolwerk, werk en ontspanning. Unlimited leuk verdienmodel T2😤


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 16 januari 2022

Morgen zijn er weer moderators.


Reageer