beantwoord

Internet Nijmegen al meer dan 24 uur eruit

  • 16 January 2022
  • 34 reacties
  • 658 x bekeken

Reputatie 1

Sinds gisterochtend hebben wij geen internetverbinding (Nijmegen). De tv vanuit Tele2 werkt wel. Gisteren gebeld, probleem zou bekend zijn en er werd aan gewerkt. Vandaag echter nog steeds geen internet. Ik ervaar de communicatie vanuit Tele2 als zeer slecht. Slechts één topic dat ook nog eens gesloten is (alsof het probleem al is opgelost) en summier informatie geeft m.b.t. regio's en geen updates. Hoe lang gaat dit nog duren?

 

Met vriendelijke groet,

Janneke

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 17 January 2022, 09:09

Bekijk origineel bericht

34 reacties

En inderdaad,die tips,daar hebben we niets aan,2 afdelingen van tele2 zijn nu op de hoogte gebracht omdat het een STORING vanaf vrijdag op zaterdagnacht is dus die tips werken niet.

Aardig geprobeerd met tips maar het ligt bij tele2 en wij moeten maar weer afwachten....

Sorry Floor109,

Dan gaat jullie communicatie compleet langs elkaar heen want deze medewerkster vertelde mij toch echt dat ze naar 2 afdelingen het bericht heeft gestuurd over de storing en ik ben niet doof dat ze mijn nummer erbij heeft gezet zodat ze mij vandaag nog zouden bellen.

Ik wil niet naar doen maar word wel boos doordat de een dit zegt en de ander weer wat anders.Sorry.

Reputatie 6
Badge +7

Sorry Floor109,

Dan gaat jullie communicatie compleet langs elkaar heen want deze medewerkster vertelde mij toch echt dat ze naar 2 afdelingen het bericht heeft gestuurd over de storing en ik ben niet doof dat ze mijn nummer erbij heeft gezet zodat ze mij vandaag nog zouden bellen.

Ik wil niet naar doen maar word wel boos doordat de een dit zegt en de ander weer wat anders.Sorry.

Dat snap ik hoor, ik zeg ook niet dat het niet klopt wat je zegt. Je belde als een van de eerste, op dat moment was het nog niet officieel bekend dat de storing nog speelde. Vandaar dat mijn collega het alsnog heeft uitgezet naar de technische dienst. Maar ik dacht ik benoem het toch even, dan heb jij geen verkeerde verwachting.

Ik ben van die afdeling die ze benoemd heeft (technische dienst) dus ik ben net wat meer op de hoogte dan de reguliere klantenservice medewerker.

Oké, bedankt voor je duidelijke uitleg. 

Maar lastig vindt ik het wel.

Reputatie 6
Badge +7

Dat snap ik hoor! Weet wel dat ze er heel druk mee bezig zijn om het op te lossen.

Bij mij brand er geen rood lampje meer en tv start ik net op en wifi doet het ook weer.

Ik weet niet wie ik moet bedanken maar dat het nu in 1x zo snel hersteld is,gelukkig!!

Reputatie 6
Badge +7

Ik hoor ook naast me deze signalen, we gaan nog even rondbellen of dit bij iedereen het geval is. Kunnen meerdere mensen dit bevestigen?

Bij ons doet hij het ook weer.

Yep, ook hier weer een teken van leven. Dank!

Reageer