beantwoord

Instabiel internet

• 26 December 2017
  • 12 reacties
  • 350 x bekeken

Hallo,
Ook ik heb al 2 weken instabiel internet, zowel wifi als bedraad.
Elke 10 minuten valt internet weg voor 2/3 minuten. Geen foutmeldingen of rode lampjes op modem.
Modem resetten of wachten tot de verbinding opnieuw tot stand komt is het enige dat helpt.
Na 3x belpoging en tig (sub)menus doorlopen en 3x15 minuten wachtstand, wordt dit een laatstekans traject.
Kan de storing opgelost worden of niet?
icon

Beste antwoord door Christel van Tele2 29 December 2017, 09:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Heb je vandaag proberen te bellen? De klantenservice is gesloten: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/aangepast-openingstijden-feestdagen-68926
Dank voor je reactie. Nee, idd. vandaag niet.
Morgen weer een poging en als laatste probeer ik de escalatiehelpdesk. Dan is het afgelopen
Bij ons exact hetzelfde Wdries. Het hele gezien is chagrijnig. Met name de 2 jongens. Denk toch echt over overstappen. We hebben vaste telefoon, internet, 4 mobiele telefoonabonnementen bij Tele2. En als trouwe klant wordt je bundel afgeknepen, terwijl nieuwe klanten met leuke kortingen worden gelokt. Ben er zooo klaar mee. Een wifi- downloadsnelheid van 2,3 Mbps en upload van 2,33 Mbps Ping 16 ms. Met kabel ping 13ms, 48,02 download en 31 upload. Belachelijk!
*** Reactie aangepast door moderator Christel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
@Rai1965

PERSOONLIJKE GEGEVENS
Dit is een openbaar forum. Plaats hier geen privégegevens. Verwijder deze uit je bericht.
Dit kan (met de PC) door op de drie puntjes rechtsonder je bericht te klikken en dan op "Bewerk". Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot half acht

Zet je klantnummer in je profiel.

Overigens kan je beter een eigen topic aanmaken, dan helpen de moderatoren je sneller
Reputatie 7
Badge +2
Een wifi- downloadsnelheid van 2,3 Mbps en upload van 2,33 Mbps Ping 16 ms. Met kabel ping 13ms, 48,02 download en 31 upload. Belachelijk!

Een provider kan weinig aan doen aan jou wifi snelheden... Dat is erg afhankelijk van jou apparatuur, grote van je huis, storingen van andere wifi punten...

Andere providers hebben iets als een "wifi promise", waar je een wifi AP moet kopen of huren...

Toch als je een goede wifi wilt, kun je het beste investeren in goede apparatuur, voor een grote huis een wifi Mesh system is de beste.
Badge +2
Hoi Wdries,

Wat mij opvalt is dat je een heel oud modem van ons hebt. Zou je willen dat ik je een nieuw modem opstuur?

@Rai1965
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Christel
Dag Christel,
Het modem is ongeveer 1 tot 1,5 jaar geleden al eens vervangen. Identiek exemplaar als eerst.
Als je denkt dat vervangen helpt, dan ontvang ik graag een nieuw modem.
Echter; met alle gelijksoortige problemen die op het forum worden gemeld over instabiel internet: weet je zeker dat er momenteel niet iets schort aan de infrastructuur bij tele2?
Groeten,
Wdries
Badge +2
Hoi Wdries,

Het modem wat je nu hebt geven wij inmiddels niet meer uit. Dit mede omdat wij een beter modem aan je kunnen leveren. Ik heb het nieuwe modem naar je opgestuurd, deze ontvang je met 3 tot 5 werkdagen. Het oude modem hoeft niet geretourneerd te worden.
Ik hoor natuurlijk graag van je of de storing is opgelost met je nieuwe modem. Mocht dit niet zo zijn, dan kan ik verder voor je kijken wat er eventueel speelt op de infrastructuur. Op dit moment zie ik geen opvallendheden wat het zou kunnen verklaren 😉.
Thanks, I will keep you posted
Hoe kan ik weten of ik een oude modem heb? Hoe ziet de modem eruit?
Badge +2
@Haitam
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Christel