Ik word er onderhand echt geïrriteerd over en blijkbaar kan het alleen worden opgelost als ik de publiciteit opzoek. Het onderstaande is er aan de hand:
- In april dit jaar is mijn zoon overleden
- In de weken daarna hebben we zijn abonnement beëindigd
- Er is toen toch nog een maand abonnement door jullie afgeschreven wat ook door jullie zelf is geconstateerd.
- Jullie hebben het bedrag terug naar ons overgemaakt maar omdat zijn bankrekening was opgeheven ging dit niet
- Jullie hebben toen zelf een email gestuurd met de vraag wat te doen
- Heb toen contact met jullie gehad en mijn bankrekeningnummer is bij jullie in het systeem gezet.
- En jullie raden het al …….. het is nu midden november en ik heb nog steeds geen geld gezien
- Heb hier meerdere keren over gebeld en meerdere toezeggingen gehad maar helaas
- Ik weet niet meer hoe ik het voor elkaar kan krijgen om het geld waar ik gewoon recht op heb te krijgen???????
Beste antwoord door Rox van Tele2
Bekijk origineel bericht