beantwoord

Hoe krijg ik mijn geld terug van opgezegde abonnement

  • 12 November 2020
  • 18 reacties
  • 509 x bekeken

Ik word er onderhand echt geïrriteerd over en blijkbaar kan het alleen worden opgelost als ik de publiciteit opzoek. Het onderstaande is er aan de hand:

  • In april dit jaar is mijn zoon overleden
  • In de weken daarna hebben we zijn abonnement beëindigd
  • Er is toen toch nog een maand abonnement door jullie afgeschreven wat ook door jullie zelf is geconstateerd.
  • Jullie hebben het bedrag terug naar ons overgemaakt maar omdat zijn bankrekening was opgeheven ging dit niet
  • Jullie hebben toen zelf een email gestuurd met de vraag wat te doen
  • Heb toen contact met jullie gehad en mijn bankrekeningnummer is bij jullie in het systeem gezet.
  • En jullie raden het al …….. het is nu midden november en ik heb nog steeds geen geld gezien
  • Heb hier meerdere keren over gebeld en meerdere toezeggingen gehad maar helaas
  • Ik weet niet meer hoe ik het voor elkaar kan krijgen om het geld waar ik gewoon recht op heb te krijgen???????
icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 13 November 2020, 12:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 5

Beste @Wordt er simpel van, als eerste nog gecondoleerd, wat erg om te lezen. Ook wil ik je bedanken voor de heldere uitleg van het verhaal. Als ik het goed begrijp staat jullie bankrekening nu bij ons in het systeem, is het geld overgemaakt maar hebben jullie dit niet ontvangen. Er is iets niet goed gegaan, maar ik ga helemaal voor je uitzoeken wat er is gebeurd. En uiteraard wil ik ervoor zorgen dat jullie het geld krijgen waar jullie recht op hebben. 

Om in het systeem te duiken heb ik het klantnummer nodig en voor de zekerheid jullie bankrekening. Die kan je naar mij sturen in een privébericht. Zodra ik die heb ontvangen ga ik aan de slag voor je!  

Bedankt voor je reactie en ik heb je een PB-gezonden.

Reputatie 5

Ik heb je privébericht ontvangen en ben aan de slag gegaan. Ik kon er niet helemaal achter komen wat er precies mis is gegaan. Wat ik wel weet is dat wij niet handmatig een bedrag kunnen overmaken naar een andere rekening. Dat zou veel makkelijker zijn in jouw geval.

Ik heb het intern overlegd en heb gelijk het ticket doorgezet naar de financiële afdeling. Eerder lag jouw verzoek namelijk bij een andere afdeling en ik heb sterk het vermoeden dat de aanvraag daarom steeds mislukte. Nu ga ik ervan uit dat de financiële afdeling dit recht gaat zetten voor jou. Uiteraard houd ik dit ticket voor je in de gaten en zal een update gelijk hier met je delen. Volgende week verwacht ik hier een terugkoppeling van. Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Met alle respect voor jou maar dit is me al meerdere keren toegezegd en wanneer denk je dat ik het geld kan ontvangen? Eind volgende week lijkt me toch meer dan reëel onderhand?!

Reputatie 3

Schandalig @Rox van Tele2 🤦🏻‍♂️

Reputatie 7
Badge +8

Ik vind het ook schandalig dat je hier persoonlijk wordt. Schandalig inderdaad dat tele2 er lang over doet om iets te regelen, niet alleen hier, het gebeurt helaas vaker. Maar maak het niet persoonlijk naar Rox of Cas. Ik lees hier al vele jaren mee, en zie hoe vaak de moderatoren hier zorgen voor een oplossing indien mogelijk. Ik denk dat beiden niet de allerhoogste beslissingsbevoegdheid bij tele2. Ze doen toch duidelijk hun best. 

Reputatie 3

Ik vind het ook schandalig dat je hier persoonlijk wordt. 

De reactie van de moderator vind ik persoonlijk getuigen van een compleet gebrek aan begrip voor de klant. Een fatsoenlijke reactie was geweest "Sorry dat we je zo schandalig in de kou hebben laten staan. Als Tele2 zijn we een fatsoenlijk bedrijf en lossen we dit binnen 2 dagen voor je op." En dan stuur je er een bloemetje achteraan. Maar nee, er volgt geblaat over een andere afdeling, "Tele2" kan geen geld overmaken. Seriously? De hierboven geposte reactie van de moderator is typerend voor de klantenservice van Tele2. Veel woorden, weinig wol en al helemaal geen menselijkheid. Bah.

Reputatie 7
Badge +12

Deze moderator toont zeker intresse in de klant maar is ook geen tovenaar. Moderators zijn gewoon klantenservice medewerkers en kunnen intern extra aandacht vragen voor een klantcase. Dat heeft @Rox van Tele2  dus gedaan en zodra zij een terugkoppeling krijgt laat ze dat het forumlid weer weten. Prima werk dus van Rox.

Reputatie 3

Deze moderator toont zeker intresse in de klant maar is ook geen tovenaar. Moderators zijn gewoon klantenservice medewerkers en kunnen intern extra aandacht vragen voor een klantcase. Dat heeft @Rox van Tele2  dus gedaan en zodra zij een terugkoppeling krijgt laat ze dat het forumlid weer weten. Prima werk dus van Rox.

Jammer dat je het punt niet ziet...

Reputatie 7
Badge +12

Er is geen punt. Dit is een klantenforum en moderators leiden discussies in goede banen. Soms pakken ze ook zaken op waar forumleden geen toegang tot hebben, en dat is hier dus vorige week ook gebeurd. Met een toezegging dat ze de voortgang in de gaten houd.

Reputatie 3

Er is geen punt.

Thanks! Dat bevestigt mijn beeld van jou.

Reputatie 7
Badge +8

Het punt is dat je het originele topic helemaal ondersneeuwt door hier persoonlijk iemand aan te vallen zodat de TS niet meer gehoord wordt. Dat is een kwalijk punt. 

Reputatie 3

Zo komt het topic tenminste wel telkens opnieuw bovenaan. Dat zou de TS kunnen helpen. Wat echt kwalijk is? Inmiddels 5 dagen verder en geen enkel bericht dat Tele2 dit eindelijk eens fatsoenlijk heeft opgelost.

Reputatie 7
Badge +12

@Rox van Tele2 heeft dit vrijdag opgepakt en houdt het deze week in de gaten. De moderators hier hebben zich in de afgelopen tijd bewezen als betrouwbaar en betrokken mensen. Dus om ze zo af te vallen is niet terecht.

Reputatie 3

Ik ben benieuwd hoe dit is afgelopen.

Er is contact en vooralsnog ga ik er vanuit dat het wordt opgelost.
Ik meld me zodra het rond is …… of niet :)

 

Alle credits voor @Rox van Tele2 want ik heb het geld inmiddels ontvangen.

Ze heeft me keurig op de hoogte gehouden en het is nu dus opgelost :)

@Wordt er simpel van   Zet dan dit topic op "Beantwoord”