Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Beantwoord: go.php called without legal referer. please enable browser referals for link direct t

Resultaten 1 tot en met 9 van 9
  • Jacqueline05
    avatar Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jacqueline05 heeft ontvangen van andere leden.

    Junior
    7 Reacties

    20 augustus 2013, 09:30

    Weet iemand een oplossing voor het volgende probleem ?
    Als ik in mijn e-mail account van zonnet.nl een e-mail open met een bijlage of een vermelding van een link dan krijg ik sinds vorige week de volgende melding: "go.php called without legal referer. please enable browser referals for link direct to work " en kan ik deze site niet raadplegen.
    Deze melding krijg ik op mijn laptop en ook bij inloggen op het werk.
    Gemarkeerd als antwoord: Jacqueline05 op 06 Sep 2013, 08:51

    Ik log nu in via de homepagina en kan weer bij de externe doorlinken. Ik ben dus van mijn probleem af en sluit hierbij af

    Bekijk origineel bericht
  • Jacqueline05
    avatar Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jacqueline05 heeft ontvangen van andere leden.

    Junior
    7 Reacties

    21 augustus 2013, 14:09

    Als ik in mijn e-mail account van zonnet.nl een e-mail open met een bijlage of een vermelding van een link dan krijg ik sinds vorige week de volgende melding: "go.php called without legal referer. please enable browser referals for link direct to work " en kan ik deze site niet raadplegen.
    Deze melding krijg ik op mijn laptop en ook bij inloggen op het werk.
  • eelko

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten eelko heeft ontvangen van andere leden.

    Starter
    2 Reacties

    23 augustus 2013, 11:08

    zelfde probleem, alleen bij Tele 2 erg lastig. Iemand oplossing?
  • Cypher

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Cypher heeft ontvangen van andere leden.

    Forum Specialist
    3324 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    23 augustus 2013, 11:57

    Je kunt je e-mail account ook koppelen aan gmail, dan heb je daar denk ik geen last meer van.
    To be or not to be, what was the question?
  • Romy van Tele2

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    4437 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Allrounder

    Allrounder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    28 augustus 2013, 11:46

    Hoi Jacqueline05,

    Leuk dat je gebruik maakt van het forum. Sorry voor mijn late reactie; het forum wordt druk bezocht en we proberen zoveel mogelijk klanten te helpen.

    Wat lastig dat je die melding krijgt! Ik snap dat dit niet prettig is. Wat ik graag wil weten is of je zonnet mail gebruikt als webmail of de outlook variant?

    Als het om webmail gaat, dan kun je even een andere browser testen, om te zien of deze melding terugkomt. Neem dan bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Safari. Mocht de melding hierin niet terugkomen, dan ligt het dus aan de gebruikte browser. Deze kun je dan leeg maken, door de geschiedenis te wissen en cache te legen.

    Mocht het dan alsnog niet werken, dan ligt het aan de instellingen van de browser zelf. Probeer deze dan eens opnieuw te installeren.

    Indien je de melding krijgt bij alle browsers, dan hoor ik dat graag van je en kunnen wij het verder onderzoeken.

    Laat je ons jouw bevindingen weten?

    @eelko: wat vervelend dat jij dezelfde melding ontvangt. Ik wil je vragen om bovenstaande tips te doorlopen en ons op de hoogte te houden van wat jij ondervindt, zodat we hiernaar kunnen kijken.

    @Cypher: bedankt voor je bijdrage!

    Groetjes,

    Romy
  • Jacqueline05
    avatar Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jacqueline05 heeft ontvangen van andere leden.

    Junior
    7 Reacties

    1 september 2013, 09:53

    Ik gebruik de webmail versie van zonnet en log in op de volgende manier via Webmail.
    ik blijf de melding go.php called without legal referer. please enable browser referals for link direct to work krijgen als ik een link probeer aan te klikken.
  • Romy van Tele2

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    4437 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Allrounder

    Allrounder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    2 september 2013, 15:44

    Hoi Jacqueline05,

    Dankjewel voor je reactie.

    Goed dat je alvast toelicht dat het om webmail gaat. Ik heb je in mijn voorgaande bericht wat tips gegeven om de situatie te onderzoeken:

    "Als het om webmail gaat, dan kun je even een andere browser testen, om te zien of deze melding terugkomt. Neem dan bijvoorbeeld Chrome, Firefox of Safari. Mocht de melding hierin niet terugkomen, dan ligt het dus aan de gebruikte browser. Deze kun je dan leeg maken, door de geschiedenis te wissen en cache te legen.

    Mocht het dan alsnog niet werken, dan ligt het aan de instellingen van de browser zelf. Probeer deze dan eens opnieuw te installeren.

    Indien je de melding krijgt bij alle browsers, dan hoor ik dat graag van je en kunnen wij het verder onderzoeken."

    Wil je dit testen en mij jouw bevindingen laten weten? Dan kunnen wij aan de hand daarvan inschatten waar de oorzaak ligt.

    Groetjes,

    Romy
  • Jacqueline05
    avatar Antwoord

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Jacqueline05 heeft ontvangen van andere leden.

    Junior
    7 Reacties

    6 september 2013, 08:51

    Ik log nu in via de homepagina en kan weer bij de externe doorlinken. Ik ben dus van mijn probleem af en sluit hierbij af
  • Romy van Tele2

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Romy van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    4437 Reacties
    Mobiel expert

    Mobiel expert

    Internet expert

    Internet expert

    Televisie expert

    Televisie expert

    Telefonie expert

    Telefonie expert

    Klankborder

    Klankborder

    Allrounder

    Allrounder

    Glasvezel expert

    Glasvezel expert

    9 september 2013, 10:12

    Hoi Jacqueline05,

    Dankjewel voor het plaatsen van je update! Goed om te horen dat je eruit bent gekomen.

    Indien we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, kun je dit hier altijd aangeven.

    Groetjes,

    Romy

Reageer op dit bericht

avatar
Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)