beantwoord

Goed en goedkoop internet?


Heb sinds een paar weken last van een sloom internet, o.a. YouTube,marktplaats is niet meer

leuk. Ik heb 50mb abbonement op mijn adres,kijk ik op de tele2 internet abbo’s dan zit dit pakket er

niet meer bij teminste op mijn adres dan.50 mb kan wel geleverd worden via glaskabel lees ik

dan.alleen ik betaal dus ±30 euro voor 20 mb en dat is geen afspraak ...toch?

krijg net vandaag de folder binnen dat mijn modum is verouderd en dat ik een nieuwe krijg en dat is

leuk….alleen ik wil mijn 50mb abbonement terughebben en dat van 30 euro en geen 20mb!

En de aanvoerlijn is ook minder soms krijg ik kortstondig geen signaal.

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 12 May 2020, 09:48

Bekijk origineel bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb ook internet basis. Bij mij is dat 60 Mbps / 30 Mbps. Via het KPN draadje. 

Goed en goedkoop is vaak contradictio in terminis, en we hebben daar een mooi Nederlands gezegde voor.

Goedkoop is vaak duurkoop of een miskoop.

Je ziet ook dat deze boy’s dus in naam vrijwilligers geen uitspraak doen betreffende de 

snelheid die ik bezit,ze kijken wel uit wat dat betreft.

Anton is op vakantie gezien zijn lange afwezigheid.

En natuurlijk verbind ik mij met de tele2 centrale,ik wacht alleen nog op de uitslag van profs

die het boeltje even nameten zodat ik het zwart op wit heb.

Nadien meld ik mij bij T-Mobile,mocht dat ook geen zoden aan de dijk zetten,dan moet er toch

een of andere controle commisie zijn die deze internet bedrijven controleert op de een of

andere manier?:muscle_tone5:

Reputatie 7
Badge +8

We hebben daar de geschillencommissie voor. Die zijn gemakkelijker toegankelijk en goedkoper dan de rechter. Maar met woorden als bijvoorbeeld grafleiers zal het bij beide instanties niet gemakkelijk zijn om een duidelijke zaak te starten. Volgens mij wek je daarbij een weerzin op die zich waarschijnlijk snel tegen je keert. Probeer je argumenten kort en zakelijk weer te geven. Beledigingen doen je zaak geen goed. 

Je weet nu de weg. 

 

https://www.degeschillencommissie.nl/

Reputatie 3
Badge +5

Daar ben ik weer. Terug van weg geweest. Excuses voor de late reactie. 

 

Ik heb alle juiste gegevens gekregen om de lijn na te meten. Alles lijkt vanuit hier in orde. Ik zie een goede snelheid binnen komen en ook zie ik dat de lijn stabiel is. De snelheid die binnen komt op het modem is:

Ik zie dat je aangeeft dat je 27 Mb/s haalt. Ik zie alleen geen resultaten van een speedtest waaruit dat blijkt. Zou je dat voor me kunnen doen. Dan graag wel een bekabelde speedtest. In het modem zie ik alleen apparaten terug die verbonden zijn met je WiFi. Als je een speedtest doet via WiFi dan kan dat lager uitpakken. Externe factoren kunnen namelijk van invloed zijn op de WiFi. Je vind hier wel tips om het te verbeteren.

 

Groeten Anton

Heb hier thuis ook metingen laten doen door een techniese dienst,ik weet dus nu meer en laat het over aan mensen die het verder uitzoeken.

Ben bezig met het overstappen op een andere profider,heb de profider gevraagd of zij dat doen

of dat ik dat bij tele2 moet doen….ik hoop dat dat gladjes verloopt en niet dat ik weer 1 of 2 weken

zonder signaal zit….ondertussen wacht ik op het antwoord van Tmobile.

gr Bram.

Reageer